2013. szeptember 10., kedd

Sokan azért "nem tudnak fogyni" mert gyógyszereket szednek, és jó lenne erre valami "megoldást" találni. Pl én is szedek gyógyszert, és tudom amikor nem szedtem, kb 10 évvel ezelőtt, akkor ehettem szinte bármennyit és bármit, nem híztam. Csak azóta ilyen kínkeserves tartani a normál súlyt is, amióta felírták nekem a legelső gyógyszert. Szinte biztos vagyok benne, ha nem kellene szednem, simán lefogynék tök vékonyra, még akkor is ha ennék. 

Na, meg most olvastam valami méreginjekcióról, amit a sulisoknak kötelező beadatni, hát ez elég gáz, kicsit olyan mintha ki akarnák irtani az embereket. Ez azért durva szerintem... A világ sosem volt az a hely ami olyan szuper lett volna, de régebben azért mintha picit "jobb" lett volna a helyzet, ma már mindennel mérgeznek, még az ételekkel is. Szerintem sok ember azért van elhízva, régen sokkal vékonyabb embereket láttam az utcán is, meg én is vékonyabb voltam, emlékszem hogy pl gimiben tényleg vékonynak láttam magam a fotókon is, meg mondták is hogy az vagyok, most ez másképp van, látom a hájat magamon, hiába élek szinte nullkalórián :-// Szar, hogy a világ ilyen, és mi nem tudunk mit tenni, mert már a kajában is mindenféle méreg van. Ezért kéne valahogy természetes kajákat enni, pl gyümölcsöt, zöldséget, bár manapság már az sem "tiszta" a különböző rápermetezett, vagy beleoltott anyagoknak köszönhetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése