2013. szeptember 9., hétfő

Rosie Santiago

Van egy tag, a neve Rosie Santiago. Itt található a Facebook profilja:


És azt hiszem ő nem emberi lény, hanem földönkívüli, beépülve az emberek közé. Ez nem paranoia, nem skizo tünet, hogy ezt gondolom - egyszerűen tudom, hogy ő NEM FÖLDI LÉNY. Hogy hogy találtam rá? Az egyik Nasa oldalon szólt hozzá egy hírhez, és rákerestem Facebookon. Már elsőre az volt a benyomásom, hogy elég sokat tudhat, és hogy nem földi ember. Persze emberi teste van, de ha megfigyelitek, egészen jellegzetes Alien vonásokat tudhat magáénak. Be merészeltem jelölni ismerősnek, persze nem igazolt vissza. Gondolom ha ember lenne nem ezt tette volna. De ez csak egyetlen egy "jel". Nem ez a lényeges. Szóval nem igazolt vissza, de a "követője" lettem, mert a FB automatikusan hozzáad követőnek, ha nem jelölnek vissza. És volt pár fura dolog Rosie kapcsán... pl hogy amikor a blogomba írtam arról, hogy olyan a kapcsolatom mintha kőből lennék, akkor Rosie írt erről egy "magyarázatot" a FB profilján és beposztolt egy köves képet hozzá. Pont aznap. És tudtam, hogy ő gondolatolvasó, empata. 

Sajnálom hogy nem igazolt vissza, "HATERS"-nek nevez azt hiszem, pedig nem vagyok HATERS, nem vagyok gyűlölő, ha erre gondol. És irigy sem vagyok, hanem inkább a csodálója. Fura hogy Haters-nek hívott. Mindegy, szerintem nem adtam rá okot, "nem is ismer", bár lehet többet tud rólam mint gondolnám. És bizton állíthatom ezeket én NEM kitaláltam, ezek tények, és nem a betegség beszél belőlem. Aki nem hisz nekem az inkább ne is keressen többé, mert tudom hogy igaz minden amit tudok Rosie-ról. Ő a másik példaképem Remény mellett. Gyönyörű Alienes vonásokkal rendelkezik. Be is rakom ide a képét. Szép olajbarna bőre van, és mandulavágású szemei. :-) A posztomban a képen ő látható, Rosie Santiago.

Az alsó kép róla, amin még jobban érvényesülnek a földönkívüli jellegzetességei. Hát le sem tagadhatná... hogy NEM földi. Láttam már ilyen "embereket" Nasa oldalakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése