2013. szeptember 8., vasárnap

Izgatott vagyok :-)

Király, úgy érzem a "kezem megint a kormányon", én irányítok - legalábbis ami a fogyást illeti, 46 kg vagyok pontosan ami mindig izgalommal tölt el. Ez egy "számforduló", én csak így hívom, és izgatott vagyok, hogy holnapra vajon mennyi leszek, remélhetőleg 45-tel kezdődöm ismét, ami már NAGYON régóta nem volt. Úgyhogy most jogos az örömöm. Persze továbbra is küzdök az energiátlansággal, mozogni nincs erőm. Örülök, ha képes vagyok a gépnél ülni. Azt hiszem a kávéra szükségem van mindenképp, azt nem iktathatom ki az "étrendemből", már ami még maradt belőle XD Bár tulajdonképpen nyugodtan mondhatjuk ezt koplalásnak is. Amikor éppen nem sikerül - van olyan - akkor vannak bingék, máskor meg van a koplalás. Ez a két véglet. Na, de hogy én egészségesen étkezzek - az már rég kizárva. Voltak rá próbálkozásaim régebben, de kudarcba fulladt + híztam tőle. Így marad a zaba és a nullkalória változatossága. Kéne írnom SOK embernek, akik várják a választ, a Facebookon is írtak páran, nem ártana reagálnom rájuk. Na meg Rékának is írnom kéne, de valahogy nincs erőm egy levelet megfogalmazni.... tudom, tudom, ide is írok, de ez más.... itt úgy írok ahogy akarok, és ez valamelyest könnyebb. 

Én NAGYON szeretem Remet. Néha azt gondolom ő azért ilyen csendes és zárkózott, mert nekem akar jót. Lehet hogy naiv vagyok? :-) Mármint arra gondolok ennek kapcsán, hogy Rem tudja hogy nekem ez így jó. És ezért így tesz, mert ez így neki is ok. De lehet hogy csak így vigasztalom magam. Mindegy, most jókedvem van, csak iszonyúan szarul vagyok megint fizikailag, nagyon-nagyon fáradt, kimerült és nem is tudom.... olyan rosszul vagyok, nem érzem jól magam, nincs erőm semmihez. Az az álmom még - mások nevetnének ezen, de - hogy tudjak bicajozni ismét. Annyira gyenge vagyok, hogy nem bírok mozogni. Maximum még a sétát bírom valamennyire. A futás egy nagy kudarcélmény volt. Az nem ment. Kifulladtam, nem kaptam levegőt, szédültem.... soha többet nem próbálkozok ismét vele. Örülök így is, hogy hazáig eljutottam. Na mindegy. De most tök jó ez a 46 kg :-))) Annyira boldog vagyok, most kell erőm legyen folytatni, mert innen már van "motiváció", hogy megint 45-tel kezdődöm majd, aztán milyen szép szám lesz a 44, és a 43! És már közel lesz a 40, és akkor már a 39 maga a csúcs lenne :-) Nekem ez nagy álmom, még akkor is ha van aki ezt nem érti vagy elítéli. Remény olyan szép sovány. GYÖNYÖRŰ. Mármint komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése