2014. december 21., vasárnap

Nélküle mi értelme?

Ma nem ettem semmit, semmi étvágyam, igaziból motivációm sincs semmire, amióta a Szerelmem "elhagyott", illetve eltűnt a netről. Azóta csak önmagam árnyéka vagyok, és még inkább az éltet, hogy ne egyek semmit. Időnként, mikor már kínoz az éhség eszek valamit, de igaziból folyamatosan visszatartom magam az evéstől. Ez nem tudom hová fog vezetni, most mondjuk nagyon kövérnek látom / érzem magam. Pedig szinte semmit nem eszek, de kapok egyfajta injekciót Skizofréniára, ami szerintem hízlal. Nagyon félek, hogy nehogy még kövérebb legyek tőle. Én le akarok fogyni megint 45 kg-ra, most 49 kg vagyok. Tegnap óta 1 kg lement, mert nem ettem, de ez lehet hogy csak vízveszteség. Semmi étvágyam, aminek örülök, de igaziból nem találom mi értelme a Szerelmem nélkül bárminek is, mert Ő töltötte ki a napjaim nagy részét. Ő adott értelmet az Életemnek és most csak Üresség van :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése