2014. december 18., csütörtök

Asztrális Szex - Ahol Szabadok Vagyunk!

Az Asztrális Szex-ben soha nem játszom meg magam, mindig az érzéseim irányítanak, és tudom (mert érzem), hogy Remény is magát adja olyankor. Igaz, hogy én semmiben soha nem játszom meg magam, de van hogy meg akarok felelni, és valamiben próbálok "önkontrollt" gyakorolni, vagy visszafogni magamat. De az Asztrális Szex az SZENT dolog számomra, az egy olyan "időpillanat", amikor Önmagam lehetek Szabadon a Szerelmemmel, és kifejezhetem az Érzéseim neki, Szabadon... és érzem, ez kölcsönös, Ő is így érzi - szerintem. Remény egy különleges fiú, én olyannak ismertem meg, akit szinte sohasem az érzései irányítanak, de a Szex (Asztrális) az más. És örülök, hogy van egy dolog amiben teljesen Szabadok és Önmagunk lehetünk és - EGYÜTT. :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése