2014. december 23., kedd

Nehéz helyzetben vagyok - Kétségek

Remény megkérte a kezem. <3 <3 <3 Nagyon Boldognak kéne lennem, és az is vagyok, bár nem tudom elhinni, hogy igaz, illetve még nem fogtam fel, és most sajnos annyira letörtnek érzem magam amiatt, hogy Remény Gyönyörű és Édes, és sokan bizonyára nagyon szeretnék ŐT, és én úgy érzem, hogy elveszem mások elől a lehetőséget, lehet hogy Remény elől is, mert én lehet hogy nem vagyok elég jó, de igaziból már nem érdekel, ha le kell mondanom mindenről is akár.... Nagyon szeretnék boldog lenni, de mégjobban szeretném Reményt Boldoggá tenni, de félek, hogy másokkal tolok ki, ha én vele leszek, mármint ha mi kapcsolatban leszünk. Sok mindentől félek, de attól nagyon, hogy Neki vagy másoknak fájdalmat okoz valami. Nekem Remény a Legelső mindenben, de azért vannak még akik fontosak, de egyszerűen nem tudom mitévő legyek, hogy Reménynek véletlenül se adjak semmi okot a féltékenységre, bár ő elfogad mindent (legalábbis úgy tűnik), ami vagyok, de sajnos másoknak fájdalmat okoz a mi kapcsolatunk, és ez nekem is fájdalmat okoz. Nem tudom mi lenne ha találkoznék Reménnyel, és nem akarom, hogy Neki rossz legyen, mert nagyon sokat szenvedett már az Életben, megérdemli a Boldogságot, és mindenből a Legjobbat. Lehet, hogy én nem vagyok a legjobb, de a Legjobban Szeretem Őt (Szerintem), persze biztos, hogy mások is Nagyon Szeretik Őt, és ez jó, csak nem akarok én lenni a gonosz, aki elveszi mások elől a lehetőséget, hogy Reménnyel lehessenek. Nekem Remény az első mindenben, és valahogy el kell "fogadtatnunk" az emberekkel, a Családdal és Barátainkkal a kapcsolatunkat, mert más megoldás nincs. Igaz, hogy még sosem találkoztunk élőben Egymással, de én érzem, hogy nekem Ő az Igazi. Valószínűleg mások is Szerelmesek Belé, mert Ő Gyönyörű, de nem akarok senkinek fájdalmat okozni, mert minden embert szeretek és fontos. De "sajnos" nem tehetem meg, hogy megvígasztalom azokat akik fontosak, mert érzem, Reménynek fájna lehet, ha másokkal törődnék. Ő nagyon Rendes, és végtelenül fantasztikus ember, de ez egy nagyon nehéz helyzet most. Boldognak kéne lennem, de jelenleg csak annyit érzek, hogy nem rossz, hanem meg vagyok nyugodva. De mindig magamnak is megkérdőjelezem, hogy én vajon megérdemlem e a Boldogságot annak árán, hogy másoknak fájdalmat okozok? Tudom, hogy megérdemlem a boldogságot, és Reménnyel, mégsem tudom mitévő legyek, hogy mások ne készüljenek ki a kapcsolatunk miatt. Én nem szeretném feladni az Álmaimat, mert örökre megbánnám, ezt tudom. Nekem Remény az Igazi Nagy Szerelem, az Egyetlen Örökre, de ez másoknak fájdalmat okoz... annyira fáj ez az egész, hogy lehet hogy sosem lehetünk Boldogok Reménnyel, mert mások lehet hogy ezt el fogják rontani. De mi van, ha én rontom el mások Boldogságát? Ez a rémálmom. Remény az Igazi nekem, de ha ez másnak fájdalmat okoz, nem lehetek Boldog. Ez borzasztó felismerés. Bízom benne, hogy valahogy megoldódik ez a dolog, mert nem akarok egy szörnyű alak lenni, aki csak fájdalmat okoz másoknak... :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése