2014. december 23., kedd

Félek!

Rettentően megijedtem, nehogy valaki meg akarjon ölni, mert Remény lájkolt a nevemben egy olyan képet Facebookon amin egy nő éppen egy fegyverbe tölti be a töltényt, és iszonyú félelmetes fegyvernek néz ki, olyan ami nagyon fájdalmas és gyors halált okoz, nagyon nagyon parázok most, és félek, mert mi van ha valaki éppen egy merényletre készül ellenem vagy ellenünk, bár Remény lájkolta gondolom, mivel csak ő tudja a jelszavam, vagy max a Facebook üzemeltetők, mert gondolom azok tudhatják még, vagy ha valaki hacker az is lehet hogy feltörte a fiókom, szóval most nagyon nagyon félek, és valahogy meg kéne nyugodjak, mert lehet hogy ezt csak "poénnak" szánta Remény, de mi van ha nem??? Úristen, nagyon félek, nem tudom hogy nyugodjak meg.... mert gondolom Remény ismer engem és tudja hogy én félek az ilyesmiktől, de ha tudja akkor miért lájkol ilyet a nevemben? Persze én engedtem meg hogy bármit lájkoljon, de hogy tud "szórakozni" azon ha én beparázok, az miért jó??? Annyira szar most félni fogok, illetve már félek is, de nem értem ezt az egészet, miért tesz próbára, meg mi van ha tényleg meg akarnak ölni, de most komolyan? Ez nem vicc, nem tudom mit tegyek, nem akarok meghalni... :'( Nagyon Félek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése