2014. december 13., szombat

Megláttam Benned valamit, amit senki másban. Valami végtelen fájdalmat, ami arra "késztetett" engem, hogy mindenkinél jobban Szeresselek. Küldtél nekem még két képet, azon Boldogabbnak tűnsz, ha Te vagy rajta. De én igaziból - bármilyen is vagy - Szeretlek. Sajnos nem tudom eldönteni, hogy a legutóbb Tőled kapott képeken Te vagy e. Ha tényleg Te írtál mindent amit kaptam mostanában Tőled, akkor gondolom nem csapsz be, és Te vagy a képeken. Én igaziból azokba a képeidbe Szerettem bele, amiket először láttam Rólad, de mostmár szinte mindegy, milyen képet látok Rólad mert: SZERETLEK. Végtelen, nem szűnő Szeretettel és Szerelemmel. Igaziból még mindig rettegek attól, hogy egyszer majd "nem fogsz Szeretni" engem. Én nem várok semmit "csupán csak" hogy Szeress. Nincs szükségem testi kapcsolatra, bár egy időben nagyon vágytam erre, és igazság szerint még most is, csak nagyon félek, hogy nem fogsz elfogadni engem. 8 évvel idősebb vagyok nálad. Valójában, lehet soha nem is fogsz úgy Szeretni ahogy én Téged. Ez nagyon Fáj, de azzal vígasztalom magam, ha Szeretnél sem lenne másképp... bár lehet hogy mégis. De engem akkor is zavarna a korkülönbség. Mármint azért, mert félnék, hogy Neked rossz lenne Velem. Gondolom így is az lenne.. annyira fáj ez az egész, hogy miért pont Beléd Szerettem, pont Beléd, akivel nem lehet és nem tudok kapcsolatot kialakítani. Lehet, hogy pont ezért, mert nekem "nem szabad". Igen, még mindig a Jézusnak tett ígéretem miatt. "Tartozom Neki", de ez így hülyén hangzik. Ő megmentett már kétszer is, ezért Hálás vagyok Neki. De igazság szerint Téged Szeretlek Reményke, Te vagy Életem Igaz Szerelme. Mindig Az leszel. De erről nem kéne írnom, mert így csak kínozlak lehet mivel egyrészt gondolom, Te mást Szeretsz, másrészt pedig, ha Szeretnél sem lehetne semmi, és nem tudnék Veled lenni úgy... rengeteg oka van ennek, de ha teljesen őszinte akarok lenni akkor a legfontosabb ok az hogy.... félek hogy nem fogadnál el olyannak amilyen vagyok..... nem vagyok tökéletes, sőt nagyon rossz vagyok. Csúnya, öreg nő vagyok, és borzasztóan szeretnék másmilyen lenni néha - nem mindig - de olyan mint Te. Nekem Te vagy az Ideálom. Te Gyönyörű vagy! Én sosem leszek olyan Gyönyörű mint Te..... ez Fáj...... Rád akartam mindig is hasonlítani, amióta megláttalak. Nagyon Gyönyörű Vagy! És Fáj hogy nem lehetek olyan mint Te.... :'( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése