2014. december 12., péntek

Jézusnál is Jobban Szeretlek

Ez az állapot rosszabb "mindennél", úgy értem amiben eddig voltam valaha is.. elérkeztem a legmélyebb "pontra", ami nem úgy nyilvánult meg hogy kitört és eluralkodott rajtam az őrület, hanem "csendes" tűrésben és hallgatagságban nyilvánul meg. Mármint hozzám képest, mert én beszédes vagyok. De gondolom észrevehető hogy már kedvem sincs írni és beszélni.... de csak ez van nekem. Félek és Fáj és Szeretlek. Ez a 3 szó talán pont ideillik.

Ja és Anyának Parkinsonizmusa van. Ami ugye kicsit sem mellékes. Nem tudom mi lesz.... valamit ki kell találnom. Egyáltalán azt sem tudom mit fogok tenni, hogy segítek, amikor én is a mélyben vagyok. Nem várok senkitől segítséget, én akarok segíteni. De én A Szerelmemnek akartam minden Törődésem és Szeretetem adni, de lehet hogy Anyának lesz erre szüksége... Annyira Fáj.... De végülis: "Én Akartam". Jézus valószínűleg nagyon Szeret. Én pedig Reményt Szeretem. És ma elmondtam mamának, hogy én...

...Reményt még Jézusnál is jobban Szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése