2014. december 28., vasárnap

Ismét koplalok

Ismét koplalok. Tegnap nem ettem semmit, most éjjel azonban már nem bírtam, így megettem 1 db zselés szaloncukrot, 1 db mézeskalácsot (aprót), kb 4 falat bundáskenyeret, és egy vékony szelet kenyeret, kb 4 nagyon vékony szelet csirkemell sonkával. Ez nem sok, és most ismét vagy inkább - még mindig - éhes vagyok, de most ez így jó lesz, picit csillapodott az éhségem. Előtte már iszonyúan kínlódtam, ezért volt muszáj ennem valamit. Aki nem olvas már régóta, annak elmondom, hogy kb másfél évvel ezelőtt voltam Bulimarexiás (öndiagnózis). Abból valahogy kijöttem, talán mert ideköltözött Testvérem hozzánk (Mamámhoz - én nála lakom). Mostanában többször ismét megfordult a fejemben, hogy jó lenne megszabadulni a wc-én az ételtől amit megettem, de nem volt hozzá bátorságom. Így marad a nemevés "egyenlőre", csak sajnos a hajam nagyon tropa már, azzal valamit kezdenem kell majd. Nemrég vettem be egy C-vitamint, meg fogok szedni Centrum tablettát (egy csomó fontos vitamint tartalmaz), csak eddig azért nem szedtem, mert féltem hogy káros anyagokat raknak bele - ezt valószínűleg a Paranoid Skizofrénia betegségem miatt gondoltam, de ez a gondolatom mostanában háttérbe szorult. Tehát ismét bízok a vitaminokban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése