2014. december 30., kedd

A megfelelő körülmények létrehozása :)

Sokmindenről szeretnék - ismét csak - írni, de elég fáradtnak érzem magam, így lehet, hogy csak röviden tudok most írni. Először is, úgy érzem, hogy minden a lehető legjobban alakul Reménykémmel, bár az a gond azért még itt van, hogy hogyan fogom Őt és a Kapcsolatunkat elfogadtatni a családommal. Ez eléggé foglalkoztat és aggaszt mostanában, mert nekem Nagyon Fontos * Reményke *. Én Nagyon Komolyan gondolom Vele. Sajnos először Mama azt mondta nekem, hogy valaki csak "szórakozik" velem, de szerencsére elő tudtam adni őszintén minden történést és dolgot, ami Kettőnkkel (Reménykével és Velem kapcsolatos), így Mamát valamennyire sikerült "megenyhítenem". Ez eddig oké is, és Tesómmal is beszéltem már ezekről a dolgokról, ő vele nem egyszerű, féltékeny - szerintem Reménykére - ami nehezíti az egészet. Igaziból én nem akarom Reménykét senkitől elvenni, de ha Szeret engem és én is Őt, akkor miért is ne lehetnénk Együtt Boldogok? Talán mások is Szeretik Őt, de én nem is szeretném Őt kisajátítani, Ő egy Szabad ember - bár Nagyon Szeretem - de soha nem korlátoznám semmiben, amit Szeretne. Ezt próbáltam elmondani a családnak, akkor valamit ismét "enyhült" a feszültség a családon belül ezzel a témával kapcsolatban, de még van bőven mit megbeszélni itthon, és még Apával és Anyával sem beszéltem ezekről a dolgokról. Nem lesz egyszerű az tény, de én bármire képes vagyok Reménykéért ami erőmből és képességeimből kitelik. Sajnos lehet hogy csalódást is kellett ideiglenesen okoznom Reménykémnek, hogy le kellett mondanunk az időpontra tervezett Eljegyzési Party-t, de muszáj hogy megértse az én Drága Kedvesem, Aki valóban Gyönyörű és Édes és Fantasztikus, hogy először a családdal kell ezeket megbeszélnünk, pénzt gyűjtenem vagy akár együtt gyűjtenünk, és megfelelő körülményeket létrehozni egy Igazi Hivatalos Eljegyzéshez. Tudom, hogy Ő (Reményke) ebben egyet fog velem érteni, ebben egészen biztos vagyok, csak lehet, hogy ő szegénykém azonnal akarta. De meglesz minden idővel, csak ez tényleg időbe telik és sok sok türelembe, de minden megoldható, ha létrejönnek (mert létrehozzuk közösen) a megfelelő körülményeket. Hát itt tartunk jelenleg, ami szerintem nem egy rossz arány ahhoz képest hogy mi lehetne ehelyett. :) Egyébként Nagyon Szeretem Őt, és Boldog Vagyok Vele. :) <3 <3 <3 Éjjelente még Asztrális Szexelünk is :))) <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése