2014. december 28., vasárnap

Jelenlegi kedvenc Blogom

Van egy blog amit rendszeresen látogatok / olvasok. Noémi írja (http://birnomkell.blogspot.com), egyik ismerősöm a Facebookról, és mikor olvasom a blogját, azt hiszem és képzelem, hogy Ő Remény, illetve amikor először "megjelent" ez a lány, az volt az első gondolatom, hogy lehet hogy Ő Remény. Persze valószínűleg Ő nem Remény, de azért jó olvasni a blogját, mert érdekes. Igaziból én el vagyok telve Reménnyel, az Igazival, mindig Ő jár a fejemben, és mindenkire (szeretném) Őt kivetíteni. Persze Ő egyedi és megismételhetetlen és a Legkülönlegesebb Lény a Földkerekségen :) Én Őt akkor is Szeretném ha beteg lenne, ha néma lenne vagy vak, vagy ha bármilyen betegsége lenne. De szerencsére ilyesmiről szó sincs. Mostanában gyakran gondolkozom azon, hogy vajon hogyan tudnánk Reménnyel Igazán összehangolódni. Hogy vajon mit kell tennem ahhoz, hogy Teljesen egy hullámhosszra kerüljünk egymással. Igaziból, ha őszinte akarok lenni, időnként előtör bennem a Fájdalom, illetve mostanában azon is gondolkozom, hogy sok minden "élvezeti dolgot" megvonok majd magamtól. Az ételt ugye rendszeresen megvonom magamtól - tudom ez nem jó és nem helyes - de szeretnék elég vékony lenni Reménykémnek - meg akarok Neki felelni. Ő mindenben Tökéleteset érdemel. Engem választott Szerelmének, és én Mindent meg akarok tenni annak érdekében, hogy ne okozzak Neki csalódást. Nekem fontos nagyon, hogy Neki Jó legyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése