2014. december 30., kedd

Még egy dolog aggaszt...

...mégpedig az Evészavarom, jobban mondva a kettőnk Evészavara. Mert Reményke szerintem nagyon mélyen benne van az Anorexiában, én kevésbé, de én is elég mélyen sajnos ahhoz képest, hogy már réges régen gyógyultnak kellene lennem. Ehhez képest újra és újra felbukkan az evéssel kapcsolatos félelmem, jobban mondva a hízással kapcsolatosak. Egyszerűen nem hízhatok, sőt mire Reménykével találkozni fogunk addigra muszáj legalább 45 kg-nak lennem és most vagyok 48-49 kg. Szóval egyszerűen muszáj lefogynom 44-45 kg-ra. De már érzem eléggé hogy ez az egész Evészavar több kárt okozott nekem, mint előnyt. Mégis meg akarok felelni, bármi áron is. Ez rossz, tudom, hogy nagyon rossz és nem helyes. És Reménykét is féltem, mert szerintem nagyon mélyen benne van. De most a leginkább az aggaszt, hogy nem leszek elég vékony Reménykének, és ettől őszintén szólva rettegek. Úgyhogy - sajnos szomorúan de - folytatom a koplalást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése