2014. november 24., hétfő

Nincs erőm...

Elég gyenge vagyok mostanában. Úgy érzem, nincs erőm, energiám. Most az íráshoz sincs, de gondoltam jelzem, hogy megvagyok, él még ez a blog, csak gyakoriak a rosszulléteim, és a végtelen fáradékonyság legyűr. Nem tudom miért vagyok ilyen gyenge, pedig szoktam enni. Nem azt mondom, hogy rendesen eszek, mert nem, elég keveset eszem és azt is éjjel. Mondjuk ha ennél is kevesebbet ennék, akkor már végképp nem lenne erőm. És ráadásul vissza is fogom magam az evésben, de van hogy rámjön a csillapíthatatlan farkaséhség, és akkor elkezdek zabálni... de volt már hogy akkor is megálltam, nem "elégítettem ki" az éhségemet. Jó lenne ha nem lennék ennyire fáradt folyamatosan, pedig tényleg semmit nem csinálok. Ma nekiálltam mosogatni, de kb 10 pohár után muszáj volt lepihennem. Jó, mondjuk délelőtt voltam bicajjal a városban, csak közben alig kaptam levegőt. Valószínűleg a tápanyaghiány miatt. És persze mert nincs energiám. De úgy látszik manapság, már "nem divat" evészavart diagnosztizálni, mikor mindenki csontváz. Néha nem is értem, mi a helyzet a világban.... hogy miért nem tűnik fel senkinek, hogy beteg vagyok. Az biztos, hogy nem vagyok jól, mert rettentő gyenge vagyok, de azért még élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése