2014. november 14., péntek

Nem tudom mit tegyek, hová meneküljek, kihez forduljak? Emberekre nem vágyom, de egyenlőre még ott sem tartok, hogy emberek nélkül teljes mértékben meglegyek.... persze, persze jó lenne olyan valaki, akit "csak előhúzunk a zsebünkből" amikor szükség van rá... na azért nem, csak most próbáltam kicsit "poénkodni" ezzel.... igaziból képes vagyok megérteni, ha valaki mond valamit, de a gáz ott van, ha pl valaki valaki nevében ír valamit nekem, és nemrégiben Remény nevében írtak nekem (lehet ő volt, de az is lehet hogy nem), azt írták, hogy barátnője van és hagyjam békén, de nem az ő profiljáról. Aztán én ezt megírtam neki, hogy mit írtak nekem a nevében, és ő deaktiválta a profilját. Honnan tudjam mi az igazság? Az illető azt írta, szokott tesómmal beszélgetni (az "ál-Remény"). Megkérdeztem másnap tesómat, szokott e Remmel beszélgetni, azt mondta nem. akkor ezek szerint vagy nem Remény volt az aki mondta hogy hagyjam békén Reményt, vagy Tesóm nem mondott igazat. De mindegy, csak hogy ezért még törődök Reménnyel, írok Remnek néha, mert nem tudom ki volt az aki írt nekem... ha tutira tudnám, hogy Remény kérne rá, hogy hagyjam békén, esküszöm megtenném. De így, hogy vki rosszindulatú valaki próbál szétválasztani lehetségesen, így most hagyjam ott úgy Reményt, hogy lehet nem is ő írta hogy hagyjam békén??? Mert az is lehet (nem biztos), hogy Remnek jó ha foglakozom vele (ezt persze nem tudhatom), de ha meg pont azt tenném, amit a rosszakaró vár el, hogy békén hagyom Remet, holott lehet hogy neki éppen jólesik a törődésem, akkor az már elég szar lenne..... és totálisan össze vagyok zavarodva / kavarva, nem tudom ki írt nekem az Ő nevében, és miért? Meg a másik, hogy ha mondok valamit valakinek, és nem tudok írni mondjuk chaten, akkor kiakad, hogy miért nem válaszolok... hát kérem szépen azért nem, mert éppen félhullán szenvedek az ágyban és kínlódom (még mindig) az injekció hatásától és a végletes fáradtságtól és kimerültségtől. De persze ezt ugye nem lehet megértenie senkinek, hogy nekem is lehet bajom..... nem baj, azért még írok mindenkinek rendületlenül, de meddig? Így is kínlódok minden nap a betegségtől, mégis úgy vesznek mint egy egészségest... hát ez nem vall túlzott intelligenciára, ha egy egyszerű közleményt nem tudnak felfogni (történetesen hogy szarul vagyok és azért nem tudok chatelni már egy ideje). Ennyit az "egészségesekről". :/ (Ez senkinek nem szól csak amolyan írás arról, mik vannak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése