2014. október 9., csütörtök

Nekem már csak a fast maradt végső megoldásként, mert az életem egy rakás sz*r, beteg vagyok, úgy érzem nincs egy rendes ember csak a Szerelmem (Remény), de ő meg csendes, és nem tudok vele beszélgetni, még sosem találkoztam vele, csak képen láttam, meg telefonon beszéltünk, de érzem Ő velem van, talán, de most annyira szomorú vagyok, hogy annyi rossz ember van, vagy olyanok, akik kihasználják a másikat, mert az még "oké" ha valaki nem tud segíteni mert túl sok a baja, de legalább ne ártson. Most ma nagyon ki voltam lelkileg is, testileg is kimerültem teljesen, de megcsináltam - ahogy tudtam a halaimnak a vizét, rendbehoztam nagyjából ahogy sikerült - és most nagyon kimerült és reményvesztett vagyok, de ha le tudnék ismét fogyni 44-45 kg-ra akkor nagyon Boldog lennék, az már maga egy Boldogság lenne nekem. Most 48,4 kg voltam az előbb, de tudjátok már tökmindegy mennyit mutat a mérleg, mert mindenhogy kövérnek látom magam mostanában. Kimerült vagyok testileg, nincs energiám, nem eszek sokat, de azért eszek, és sajnos mégsem vagyok sehogy boldog, bármit teszek is, csak a fájdalom és depresszió és fáradtság van. Ennek véget akarok vetni, nem látok örömet az életemben, csak Remény a Boldogság nekem (Ő a Szerelmem), érte akarom elérni a 44 kg-ot, és azért, hogy végre ismét valamit elérjek ami Boldoggá tesz.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Soha ne add fel !!!! :) De fogyókúra helyett szerintem inkább imádkozz!

"Ami lehetetlen az embereknek, az Istennek lehetséges." (Lk 18, 27)
http://www.youtube.com/watch?v=akvHnvRY838

Valentínyi Márta írta...

Nagyon szépen köszönöm, és egyetértek Veled. Szerencsére mostanság egyre jobban vagyok ismét, sőt mondhatni elég sok javulás van pár nap alatt is, aminek nagyon örülök :) Köszönöm a hozzászólást, és hogy olvasol :) Szép napot kívánok Neked Sok Szeretettel és Köszönöm a videót is! :) <3

Megjegyzés küldése