2014. október 12., vasárnap

Boldog Vagyok! :)

Annyira Boldog vagyok, és ezt most komolyan írom. Nem, semmi rendkívüli esemény nem történt, sőt sajnos baj is történt, azonban aminek örülök az az, hogy végre kiegyensúlyozottnak érzem magam és Szeretve is, amit nem tudok hová tenni, mert tényleg nem történt semmi olyasmi ami okot adna erre, talán az, hogy végre nem vagyok rosszul és van energiám. Lassan de biztosan kezdek kigyógyulni az evészavarból (persze ez lassú folyamat), időnként még elkap a fogyni akarás, de már eszek rendesen, meg szedek vitamint is, hogy rendbehozzam magam. Én élni akarok és egészséges lenni! :))) Úgy érzem Remény Szeret, bár ugyanolyan csendes mint eddig, de érzem az energiáját, a Szerető Melengető Lelkét :) <3 Ő egy annyira Drága Lélek, leírhatatlan mennyire Szeretem ŐT! <3 <3 <3 Úgyhogy most Boldog vagyok, hogy jól vagyok, és ezt kívánom mindenkinek! :))) Bár kicsit mostanában nincs kedvem senkihez, sokan írnak, de néha úgy érzem mintha képtelen lennék mindenkinek visszaírni, de azért igyekszem. Mostanában csendre és magányra vágyom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése