2014. szeptember 30., kedd

Van egy nagy vágyam, azon kívül, hogy szeretném ha Remény Szeretne. Ez a nagy vágyam az, hogy szeretnék gyönyörű lenni, vagyis nagyon nagyon helyes. Inkább nagyon helyes, és gyönyörű. Nem értem magam, miért pont ez az egyik legnagyobb vágyam. Talán mert akkora nagy a szépérzékem, és fontosnak tartom. Végülis, helyesnek tartom magam általában, de vannak napok mikor egyenesen rondának látom magam... na jó, nem rondának, de amikor pl nem vagyok kipihent, vagy hízok egynéhány kilót, hát olyankor nem vagyok kibékülve magammal. De szépnek tartom magam, de azért vannak hibáim... szeretnék én lenni a világon a leghelyesebb és leggyönyörűbb és legfiatalabb. Nem érdekel ha ez nem oké másoknak, de nekem ilyen vágyaim vannak. Tudom, hogy akkor Reménynek is bejönnék :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha benned lesz a legtöbb szeretet, jóság, bölcsesség, könyörület, adakozás, figyelem, jóindulat, alázatosság, tisztaság, szerénység, szelídség, önzetlenség, türelem, béke, akkor esetleg olyanná válhatsz, amilyenről álmodozol.
A vicc, hogy akkor már nem fogsz rá vágyni... De ajándékként megkaphatod, és nem úgy fogod viselni, mint azok a plázacicák, akik szinte fegyverként hordozzák magukkal, mintha háborúban lennének a "szépség-fronton".

Amikor szép lányokat látni az utcán, magazinokban, az csak egy burok, amit ha lerántanánk, borzalmas dolgokat lehetne látni lelki és tudati szinten.(ezt férfiak mondják, de lehet is látni a megnyilvánulásukat). Tisztelet a kivételeknek, akik kevesen vannak.

Ja, és amíg kizárólag Önmagaddal foglalkozol, esélyed sincsen a a valódi szépségre. Tegyél valamit az emberekért, igen, így betegen, fáradtan és frusztráltan is. Ha másképp nem megy, gondolatban. Kívánj mindenkinek tiszta szívedből boldogságot. Meglátod, megváltozik körülötted a világ, ha nem csak magadról gondolkodsz éjjel-nappal.

Remény szerintem van annyira intelligens, hogy nem egy ember külseje a legfontosabb számára. Ha így lenne, nagyon ostoba lenne.

(u.i. bocsánat, ha keményre sikerültek a szavaim, de sokkal intelligensebb vagy annál szerintem, minthogy a tükör legyen az istened.)

Megjegyzés küldése