2014. szeptember 9., kedd

Alkotó vagyok én is ;)

Én is alkotok, csak én itt a blogomban többek között, irományokat saját érzéseimről, gondolataimról. ;) Alkotó, "művész" ember vagyok alaptermészetemből adódóan. De én sosem határoztam meg magam "művészként", mert nem vagyok egyáltalán profi. Lehet, hogy lehetnék, csak nem vagyok annyira elszánt. Lehetséges, hogy nem akarok "nagy tömegeket" magam körül, lehetséges, hogy "elég" nekem az én megszokott barátaim és családi köröm ;) Nem török magas babérokra, maradok önmagam, Harmony, az alkotó akit talán sokan kedvelnek, mert nyitott az emberek felé, máskor pedig magába zárkózó amikor olyanja van - egyszóval ember vagyok, mint bárki itt ;) De majd egyszer Angyallá válok, vagy Főnixxé, de addig még sok-sok időt itt leszek a Barátaimmal, és a Szerelmemmel Remény Marcellkével a Földön :) <3 Mert A Szerelmem számomra az Első és Legfontosabb, a Barátaim és Család csak Ő utána jön. De ez minden ember alaptermészetébe bele van így kódolva sztem. Ez így a természetes véleményem szerint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése