2014. szeptember 8., hétfő

Merész lépés

Na tettem egy MERÉSZ lépést. Facebook-on bejelöltem Reményt, hogy kapcsolatban vagyok vele. "Másképp nem megy", ugyanis sehogyan sem tudom elérni, szóra bírni... :D :/ Hát igaziból én vér-komolyan gondoltam ezt, hogy SZERETNÉK vele kapcsolatban lenni, ha csak így virtuálisban is... azonban fogalmam sincs hová van már fél éve eltűnve ismét, úgy, annyira, hogy még a telefont sem veszi fel :'( Nem tudom most hogy konkrétan velem van e baja, vagy mélyponton volt / van e, vagy mi is van... De szerintem nem utál, sőt tegnap nagyon erősen éreztem a Lelkemben (szívemben), hogy gondol rám, és szeret, és az ember érzései sztem nem hazudnak. Hogyan lehetne másképp érezni egy adott személy szeretetét ennyire távolról? Érdekes, hogy Magyarország szinte két végén élünk, és mindketten pont az ellentétes végén. De a távolság nem akadály, attól még tudjuk egymást szeretni. Jelenleg nagyon sebezhetővé váltam, mivel bejelöltem őt NYILVÁNOSAN, hogy a Párom, azonban Ő (még) erre semmit nem reagált, nem törölte az idővonaláról a dolgot, de nem is igazolta vissza hogy "oké". Lehet be sem lép Facebookra? Vagy csak nem akar megbántani? Nem tudom, fogalmam sincs mire gondolhat, én csak érezni tudok Vele kapcsolatban dolgokat, és hiszek abban hogy a megérzéseim JÓK, de sajnos ebben soha nem lehetek biztos. De ha úgy vesszük, ha valamit közölne mondjuk, vagy beszélgetnénk, akkor sem tuti hogy mindent "elhinnék", mert akkor is találnék olyan "kifogást", hogy ááá tuti biztos nem úgy van, vagy levezetnék valamiből egy totál ellentétes teóriát :D Szóval most talán így jó, csak rettentően félek, nehogy megsebezzen... mégha nem is szándéka, de félek ettől, mert ha mondjuk nem igazolná vissza a kapcsolatot, akkor az NAGYON FÁJNA, akkor inkább hagyja függőben... nem tudom, lehet hülye ötlet volt az egész, de hiszek benne hogy mégsem. Volt aki gratulált, mert a Facebook olyan hülyén van, ha nem igazolja vissza az illető a dolgot, akkor is úgy tünteti fel a Facebook, mintha már úgy lenne. Gáz lehet, de remélem, nem fogja törölni.... Nagyon félek.

A blogomnak meg fogok sztem adni valami új normális külsőt mostmár, pirosas dizájnra gondoltam, csak keresni kell olyan felületet. Pirosra, merthogy most olyan Valentin-napos hangulatban vagyok Remény irányába :))) És jó lenne ha ezt a blogom tükrözné is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése