2014. június 12., csütörtök

Nagyon fáj, hogy igaziból "bármit" teszek, az rossz, vagy rossz kimenetelű lesz. Amit még megtehetnék, és valójában lenne értelme is, és talán Adhatna Valamit Neked, az az lenne, ha végleg eltűnnék mindenhonnét a netről. Meg valójában a világból is el kéne tűnnöm örökre. De már az is jó lenne, ha a netet teljesen ki tudnám iktatni. Tudom, ezzel talán jót tennék Neked, segítenék, levenném a sok feszültséget és terhet a vállaidról, amiket én tettem Rád, és ez sem volt szándékos. Ugyanakkor már akkora hatást tehettem rád valószínűleg, és ezt szintén nem akartam, hogy lehetséges, hogy "függsz" is tőlem, de lehet nem így van, tehát fogalmam sincs olvasol e bármit amit írok, de ha igen, akkor lehet hogy valamiféle hatást mégis "gyakoroltam rád"..... hát igaziból tényleg nem tudom mit tegyek, mert mint látható a blogból is, a Facebook oldalamból is és a fórumokból is, hogy a kínban leledzem folyamatosan, és ahhoz hogy Neked ne ártsak, minimum az kellene, hogy jól vagy jobban legyek! De most valahogyan megpróbálok ide szorítódni csak a blogba, és nem menni fel másik weboldalra. Szörnyen fájnak a kínok, gondolom Neked is, így Nekem az lenne a legjobb "segítség", ha Te jól lennél, és Nem okoznék Benned / Neked kárt magammal és a szenvedéseimmel. Bírnom kell a fájdalmat. Érted, azért, hogy ne Te szenvedj hanem én, mert ha nem bírom akkor az történik, hogy megint telehányom a Facebookot meg mindent a sirámaimmal, mindenkit kikészítve, és elvéve a maradék életkedvét is...... szóval ez nem oké, akármennyire is szar nekem. Valahogy legalább másokat kell óvnom magamtól, és magányosan szenvednem, ha már muszáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése