2014. június 12., csütörtök

Egy kis tisztázást akarok most írni, pár szóban, arról, hogy miért is szenvedek folyamatosan. Szóval én képes vagyok azt látni, hogy egy másik ember, egy "külső szemlélő" annyit lát felőlem, hogy szenvedek pedig "nincs okom rá". Hát igen, ez így van nincs okom, de mégis szenvedek! De miért is? Nos, mivel rettentő kimerült és fáradt is vagyok, az energiátlanság mellett, ami folyamatosan jelen van, most ezért csak gyorsan leírnám a Lényegét: Az Oka, amiért én folyamatos fájdalmat érzek belül, és kínlódom állandóan mint a kutya, az Jézus. Bár ezt nem egyszerű megérteni, mert ez önmagában ugye, miért is szenvedés? Hát ehhez még sok mindent le kéne írjak hogy tényleg érthető legyen. De nagyjából arról van szó, hogy mivel én Őt Választottam Életem Értelmének, és Céljának, ezért én folyamatosan átélem amiken Ő keresztül ment és megy. Tehát folyamatosan Össze vagyok Vele Kapcsolva Lelkileg, Reménnyel is, Remény is Kiválasztott. És Mi érezzük a fájdalmat folyamatosan, jóllehet pedig "semmi külső oka nincs ennek". Szóval ez valahogy "keletkezik" amiatt hogy úgy döntöttünk, hogy Őt követjük és Őt választjuk (Jézust). Ezt ennél jobban nem tudom leírni és átadni. De aki számít az érteni fogja, sőt érzi is. Hát ezért olyan kib*szott nehéz minden, és nem azért mert bármiféle külső tényező befolyásol. Csak ugye emiatt hogy Jézus az Életünkben Ott Van, és Jelen Van, ezzel ezek együttjárnak, és ez "nem a mi döntésünk", nem tudunk ellene semmit tenni, mi ezt vállaltuk, mert AKARTUK, mert Szeretjük Jézust! Mégha iszonyú nehéz is ez az egész, de a Szeretetünk miatt iránta ezen megyünk keresztül folyamatosan. Mivel "ennek így kell lennie". Sajnos vagy nem, de ez van. Ez a Teljes Igazság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése