2014. június 12., csütörtök

Amúgy ez is időbe telt nálam, míg rájöttem, hogy tulajdonképpen mi okozza a szenvedéseimet. És persze állandóan kérdezgettek itthon is folyamatosan, hogy mit érzek, mi a bajom, miért szenvedek, mi fáj, de sajnos soha nem tudtam igazán elmondani Senkinek mit érzek belül, MERT ez egy olyan Lelki Fájdalom, ami LEÍRHATATLAN, nincs rá szó! Borzalmas fájdalom, folyamatos és elviselhetetlen, és fizikailag is érzi az ember, mégsem tudja sehogy "megfogni", mert nem tudod a pontos helyét, jellegét, CSAK HOGY ÉRZED, ÉS HOGY ROSSZ NAGYON. És amire nincs szó, meg kifejezés, azt hogyan tudnád elmondani másoknak?!? És én azt tapasztaltam, hogy mivel nem tudtam elmondani "mi ez", ezért tulajdonképpen "úgy vették", hogy nem valós, nem létezik, nincs. De attól még VAN! Olyan ez mint a HIT. Nem látod, nem tudod bizonyítani hogy van alapja, nem tudod elmagyarázni sehogy, mégis LÉTEZIK! Persze van aki nem hisz, és annak hiába is próbálod elmagyarázni, még akkor sem fog neked hinni és megérteni amit mondasz neki, ha amúgy meg Te vagy a világon a legtehetségesebb író, és több szót ismersz mint a világon bárki, sőt képességet kaptál arra is, hogy "megragadd" írásaiddal az embereket. De ez akkor "sem elég". Mert van amit egyszerűen NEM LEHET SZAVAKKAL KIFEJEZNI! És én meg azt nem értettem soha senkinél, hogy van aki azt hiszi, hogy mindent ki lehet fejezni szavakkal, és ha erre ne adj isten nem vagy képes, akkor a problémád nem valós, nem létezik, mert nem tudod leírni szavakkal! DE EZ EGY AKKORA NAGY HÜLYESÉG HOGY NA!!!! De aki buta és nem képes gondolkozni, és beszűkült, és konzervatív meg minden ilyesmi, az SOHA nem fog téged megérteni, bármit mondasz vagy teszel! SAJNOS! És ezellen megint nem lehet semmit tenni, csak elfogadni, hogy ők abban élnek, az Ő "HITÜKBEN", amibe nem fér bele az amit te közölnél velük, mert VAGY NEM TUDNAK BELEGONDOLNI, Vagy nem is akarnak. De ez már nem az én hibám, és nem a te hibád. Persze azért fáj és dühítő....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése