2014. június 12., csütörtök

De azért most mégis észrevettem egy pici jó dolgot :) Mert látom, hogy az egyik bejegyzésemnél ott van: 1 komment. :) És hülyeség, de ez olyan "aranyos" és valahogy egyből Remény ugrik be erről, mégha nem is Ő Az. Mert az az 1-es ott, hogy van 1 db komment, az olyan érzéssel tölt el, hogy valaki törődik velem! Hogy valakit "Érdeklem"! Hogy valaki "Velem Van"! Hogy nem vagyok magamban, magányosan! Hogy valaki esetleg Szeret! :) És az a komment egy youtube link, egy Jézusos videóhoz. Szóval ez valamiféle JÓ dolog! És szeretném azt hinni, hogy Remény, de biztos nem Ő Az. De akárki is, köszönöm! És remélem, egyszer Remény is lesz nekem, velem. Vagyis az, hogy Szeretne engem, nem a testem, hanem azt aki vagyok, a Lelkem! És szeretném ha szeretné a testem is, ha tetszenék neki, sőt arra vágyom, hogy legyen belém Szerelmes, de ezt nem várhatom senkitől. Én "csak" azt szeretném, ha érezné mennyire Szeretem Őt, és ezt ÚGY érezné, ahogy én megélem ezt magamban iránta! Tehát, hogy ugyanezt érezze Ő is Felém! De mivel Ő egy Egyedi Lélek, így Neki is vannak saját érzései, amiket nem én határozok meg, nem is akarom ezt, de azért vágyom rá, de bármi is van, elfogadom, mert mást nem tehetek. Csak nagyon szeretném, ha szeretne, mert szerintem "megérdemelném", igaz, ez akkor sem "parancsszóra" megy, meg lehet ő másképp gondolja, ezt nem tudom, de talán majd egyszer valahol valamikor valahogyan Jobb lesz minden. Addig meg valahogy kibírom, bár rohadt nehéz.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése