2014. június 12., csütörtök

...Nekem pl most az a fájdalmam, hogy rohadt kövér vagyok :((( És nem tűnhet nagy gondnak ez, de nekem ez megkeseríti az életem. De már ennél kevesebbet nem tudok enni, amikor éjjelente rámtör a csillapíthatatlan farkaséhség, ami ELVISELHETETLEN, ha nem elégítem ki (mármint azt a "vágyamat", hogy ne zabáljam teli magam, mert annyira kibaszottul éhes vagyok!!!!) :/// Illetve még így is igyekszem visszafogni magam amennyire csak tudom, de amikor érzed, hogy úgymond "elszakad már a cérna benned", hogy nem bírod ki kaja nélkül, SŐT NEKED MUSZÁJ ZABÁLNI, akkor nincs mit tenni muszáj! :/// Ez a baj, hogy ez már annyira de annyira...... hogy elviselhetetlen! Szóval fel fogok hízni egy rohadt kövér disznóra, ami a RÉMÁLMOM, és már most is olyan vagyok, és sírni akarok, és nem enni, de már nem bírom ki kaja nékül, így is ÉHEZEK folyamatosan, annak ellenére hogy eszek és néha zabálok, úgyhogy nincs mit tenni..... "muszáj" beletörődnöm, hogy mindig egy disznó maradok. És ezt nem érdemeltem meg!!!!! Akkor se!!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése