2014. június 7., szombat

Amivel most foglalkozom, illetve azon agyalok, hogyan is tudnám kivitelezni megint a koplalást, mert nagyon le akarok fogyni, de valamiért nem bírok fogyni. Pedig alig eszek, de tényleg. Tegnap is 2 szelet kalácsot ettem, de ennyi. Az sztem egy napra egyáltalán nem sok. Jó, hát nem egészséges, mert szénhidrát, meg liszt, szal rohadtul hízlal.... De valamit enni kell, és olyan nagyon nem válogathatok, így is örülök, hogy van itthon kaja. Mondjuk most valahogy össze kéne hoznom azt, hogy semmit ne egyek, vagy még kevesebbet, vagy más jellegű kajákat. Nem tetszem magamnak, illetve valahogy úgy érzem megint hogy rohadt hájas vagyok :(((( És nem értem ezt, mert tényleg alig eszek. Még arra gondolok, a kávé okozza. Az arcom is most fel van puffadva, jó nem durván de érzem, hogy nem olyan mint általában...... de ez is mitől???? Nem eszek szinte semmit! Tuti a kávé! De arról megint hogy szokjak le, mikor az a napom fénypontja! Dehát muszáj lesz...... vagy a szénhidrátot kizárni a kajáim közül. Tornázni akkor sem fogok, ha kényszerítenek. Nem akarok kövér lenni, de lusta vagyok, legalábbis a tornához. Mert tudom másképp is lehet fogyni, csak ahhoz is kéne mondjuk elszántság. Amúgy durva, de eljutottam odáig, hogy már annyira leszarom a legtöbb embert (illetve kedvelem őket, de a véleményük nem nagyon érdekel velem kapcsolatban), hogy már az sem érdekelne, ha teltebb lennék.... legalábbis mások miatt nem érdekelne, csak engem zavarna mondjuk, hogyha több kg lennék. Így is szar, mert kövérnek látom magam. Vagyis inkább érzésre. De lefogyok. Bár mindig ezt mondom, de egyszer tényleg lefogyok! :D Gyűlölöm a hájat. Undorodom tőle! És most én is undorító vagyok, de majd teszek róla, hogy megint vékony legyek! De ez is egy nagy fos megint, hogy még jóllakni sem lehet soha ebben a kib****tt világban :/ Nem baj, de nem állok be a sorba, és akkor is különbözni fogok másoktól, még akkor is ha ez valakinek nem tetszik. Én lázadok minden ellen ami itt van. És miért ne mondjam ezt ki? Legalább magamnak. :) És tudom, még sokan így gondolják mint én. Még akkor is ha letagadják, vagy mást mondanak. De ez már az ő dolguk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése