2014. június 7., szombat

Lehet, hogy vannak akik azt gondolják, hogy bármelyik ffi is érdekel vagy izgat. Hát nekem aztán tök8 mit hisznek, meg nem is érdekel igaziból. Egyedül Remény érdekelne, de lehet hogy Ő is csak addig, amíg "meg nem kapom", bár szeretném nem ezt hinni, szeretném hinni, hogy Őt tényleg szeretem, és így is van, de valami hiba lehet bennem, hogy ennyire nem érdekel semmi. Valahogy nincs bennem a szexualitásra való vágy egyáltalán, ami meg van azt max megoldom egyedül. Nem érzek arra sem vágyat, hogy valakivel együtt éljek, most mamámmal lakom, de naponta max 1 órát ha beszélgetek vele, szóval annyira nem hiányzik senki, igaz a net pótolja a "társaságot", de azt sem hiszem, hogy az ismerőseim nagy része Facebookon valós. Végülis lehet, hogy így engem csapnak be és én magamat, de már tényleg nem érdekel ez sem, mert ami számít egyedül, hogy legyen még valami ami érdekel az életben, mert akkor van gáz, amikor már SEMMI nem érdekli az embert. És sokszor ezt érzem én is. Ma nem annyira, bár most sem sok értelmet látok bármiben, bárkiben is. Szeretem az embereket, annak ellenére, hogy sokan a saját érdekeiket nézik, de végülis ez nem zavar, főleg ha nőről vagy lányról van szó. Ami viszont eléggé bosszant, ha valaki másoknak keresztbe akar tenni, de ha nő teszi, vhogy még rá sem tud(nék) haragudni. Lehet tök furi hogy ennyire nem érdekel semmi. Dehát miért is érdekelne? Mivel ad többet nekem bárki mint én magam magamnak? És mostmár tényleg nem fogok másokra számítani, mert nem érdekel. Engem már csak az érdekel, hogy ne bántsanak, és hagyjanak élni, úgy ahogy tudok. Ennyi mindössze a "kívánságom". Meg mondjuk félek a jövőtől, hogy mi lesz, lesz e mit ennem, de ezt sem tudom befolyásolni. Vagy lesz vagy nem. Ha más nem lesz akkor majd koldulok, bár az szörnyű lenne....... szar ez a világ, ahol semmi nem adott, - bár nekem egyenlőre igen, de meddig? sokszor nem érzem azt, hogy akarok élni, de azért soha nem ölném meg magam. Bár lehet van aki szeretné ezt, főleg a pszichiátria és az állam, legyen kevesebb eltartandó személy. De nem izgat, mert tenni ellene nem tudok, így max beletörődök. De ez sem jó, mert nem tudom mi lesz. Meg a háborúk miatt is félek, hogy esetleg itt is lesz majd....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése