2014. május 26., hétfő

Oké, kitomboltam magam "jelképesen", úgyhogy mostmár minden oké, lenyugodtak a kedélyek :) Jól kiírtam magam mindenhol, lehet ezzel mások agyára menve, de legalább már nem vagyok ideges :) 

És most megpróbálok aludni, ja és Reményre gondolok, és annyira Jó hogy Ő van nekem, Ő a biztos pont az életemben, valamiért Tud adni nekem valamit, amiről lehet hogy neki fogalma sincs, de számomra Nagyon Sokat Jelent! És nekem Ő a Mindenem, CSAK Ő az értelme az Életemnek, még így is, hogy elérhetetlen, és nem nyomulok folyamatosan rá, mondjuk sokat írtam már neki, de igyekszem visszafogni magam amennyire csak tudom, hiszen hálásnak kell lennem azért, hogy Létezik, és azért is, hogy még nem törölt ki a sok grafomán írásom miatt, sőt azt is eltűrte tőlem, hogy teliposztoltam - igaz, nem egyszerre - a Facebookját mindenfélével, bár főleg azért tettem, hogy picit érezze, hogy Szeretem és Szeretjük mindannyian Őt! Úgyhogy végülis nincs okom szomorúnak lenni, mert aki számomra Fontos, és a Legfontosabb az Remény, és mivel Ő VAN, ezért más nem is számít! :) Szal tényleg most jó érzés :) Meg itt van velem Pityucicukácska is, aki szintén tök édes, aranyos, kedves, cuki, és barátok vagyunk, és beszélgetünk is, bár nem tudom most nem e fog kiakadni nagyon azon amit az index-re írtam a Skizofrénia Terápiás Topikjába az egyik nekem beugató tagnak, dehát felhúzott rendesen az a tag, és késztetést éreztem, hogy megmondjam neki a véleményem, hogy azért mégsem kéne beugatni új tagoknak, akik merészelnek írni oda. De mindegy, már nem érdekes, csak nehogy Pityucicukácska megutáljon ezért engem, vagy szarul érintse ez a kis "vita" ott. Mert nekem Ő is fontos nagyon, kedvelem sőt szeretem is, bár Remény a Szerelmem és Örökké is Remény lesz, de attól még Szeretem Pityucicukácskát is, emberileg, és mindenhogy. Nekem ő fontos nagyon. És nem akarom Őt sem elveszíteni! Számomra nagyon jó, hogy van! És tökjó hogy tudok vele email-ezni meg beszélgetni :) És tökre klassz lenne, ha Reménnyel is lehetne, de ha Reménynek így a jó akkor nekem is :) Ő is mindent elfogad Tőlem, úgy tűnik, ezért én is Mindent elfogadok Reménytől, mégha nehéz is hogy nem tudok vele beszélgetni, hát ez van... nem baj, mert érzem, hogy Van nekem, és ez a lényeg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése