2014. május 26., hétfő

Na jó........ mostmár tényleg kezdem azt hinni hogy hülye vagyok! Mi a fenéért írok egy fórumba egyáltalán, ha tudom magamról, hogy rengeteget tudok írni, és azt is tudom, hogy ezt mások nem tudják tolerálni?!? Mert naivan azt hittem mindennek ellenére, hogy MÉGIS ez nem probléma hogy sokat írok, hogy egy fórumba ez belefér, és nem fognak egyből letámadni minden faszsággal, ami légből kapott hülyeség, és totál lesüt belőle az hogy nem azért írják, mert az a bajuk hanem tök más, csak nem képesek normálisan elmondani és közölni, hogy bocsi, de ezzel és ezzel van bajunk, hanem kitalálnak valami tök nagy hülyeséget, és azzal próbálnak kiszekálni! De ez engem zavar, mert miért nem lehet megmondani mi a probléma, miért kell mindenfélével kerülgetni a lényeget?!? Oké, lehet valaki ezt a mintát látta egész életében a családjában, hát szegény illető, hogyan is tudna másképp megnyilvánulni? 

Én tudom hogy velem is baj van, leginkább a töménytelen mennyiségű szövegelésem, meg még sok egyéb. És azon is vagyok, hogy ezeket kezeljem magamban. És sajnálom, hogy mások csak bántani tudnak emiatt. De mit tegyek? Hogy legyek csendes, ha kényszerem van írni?!? Igen, másoknak ez tök vicces, jelentéktelen "probléma", de nekem nagyon is nagy! Azt gondolják, hogy jókedvemben csak írni akarok, és nem tudják hogy nálam ez betegség tünet! És éppen ezt próbáltam közölni azon a bizonyos fórumon, hogy ezzel vannak gondjaim, hogy túl sokat beszélek, meg hogy tökre örülök, hogy végre tudok valahová írni. És persze onnan is kb kiközösítenek :( Bár van egy Barátom, Pityucicukácska, aki tök rendes hozzám, sőt még írt is velem kapcsolatban ott, meg belevett az írásába és én ennek nagyon örültem meg jólesett! Lehet, pont ez zavarta az illetőt, hogy engem belevett Pityucicuka az írásába őt meg nem... de attól még nem kéne leszólni, meg gúnyolódni, meg azon igyekezni hogy "eltávolítsuk" a nem kívánatoskát, ugye?!?

Hát rohadtul nem értek semmit.... vagyis ja...... gáz hogy beteg vagyok! Más vagyok mint a normális! És ez baj! Mert engem nem lehet elfogadni! Dehát forduljak fel, vagy mi?!? Én amúgy megölném magam csak félek a Haláltól és fájdalomtól...... de már nagyon szívesen kinyírtam volna magam....... nem is értem hogy kerültem ebbe a Pokolba itt.......... Viszont annak örülök, hogy van nekem Pityucicukácska, mert ő tök aranyos, meg édes, és csak ez számít! Meg Reményt is nagyon szeretem! Úgyhogy tényleg inkább leszarom azokat, akik nem fogadnak el így, és abba a fórumba többet már nem is fogok írni. Hát hiba volt írnom oda. Tényleg csak megzavartam mindent.... és sajnálom! Nem akartam. De úgysem megyek oda már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése