2014. május 26., hétfő

Sajna most megint nagyon hullámzok érzelmileg :( Ma egészen jókedvem volt pár óráig, aztán hirtelen minden ok nélkül megint lezuhantam a mélybe, és most nagyon nagyon lehangolt és rosszkedvű vagyok. De ami gáz, hogy valójában erre semmi okom sincs, és ha reálisan nézem, akkor ez "nem igazi rosszkedv" vagy depi, tehát logikusan tudom, hogy nincs, de mégis érzem! Ez azért - is - szar, mert így tökmindegy mi is van, de bármikor bármitől elromolhat a kedvem, és így rossz, hogy nem tudok mit tenni ezellen!

Tegnap írtam Facebookra, hogy le akarok fogyni, és hogy 48 kg vagyok, és írtam hogy "ez nem sok", mert nem is, de hogy én hájasnak látom magam..... és mondjuk nem szólt be senki, de volt olyan írás is a hozzászólások között, hogy ha zavar az a pár kg akkor tornázzak. És ezt nem is vettem rossz néven, viszont nem nagyon értem, hogy lehet ilyet írni valakinek (nekem) akin amúgy ha logikusan nézem "nincs súlyfölösleg", mégis biztatnak, hogy igen, fogyjak még csak! A BMI táblázat "alultápláltnak" ír, szal rohadtul nem kéne már fogynom, vagyis ezt másoknak TUDNIUK kéne, és nem arra biztatni hogy igen, adj még le pár kg-ot! Az megint egy más dolog, hogy én kövérnek látom magam (nem mindig!), de mondjuk a fotóimon is láthatnák, hogy nem vagyok kövér (Vagy igen?!?), de ha megnézem mások fotóit, akkor a legtöbben nálam TÉNYLEG teltebbek, és őket meg nem biztatják fogyásra! Most nem az, mert oké fogyhatnék még, mert én így látom, de szerintem azért a képeimen nem nézek ki kövérnek, de lehet hogy mégis... már magam sem tudom..... na, szal szarul esett, hogy nemrég még szinte Anorexiás voltam, bár nem állapították meg, de a 43 kg az mi a fene, ha már nem Anorexia vagy akközeli?!? És ezt írtam is hogy annyi voltam nemrég, és még mertek olyat írni, hogy jót fog tenni az alakomnak a fogyás vagy torna! Hát kapják be! Úgy látszik, ebben a világban tényleg már beteggé kell válni, sőt BELEDÖGLENI a fogyásba, hogy végre valaki azt mondja, csini vagy vékony vagy! Jó, tudom sokszor még egy vékony illetőn sem látszik igazán hogy beteg meg evészavaros, mivel az emberek VAKOK! De ha már tudják hogy ezzel baja van valakinek és beteg (evészavaros) Sőt Bulímiás, akkor nem kéne ilyeneket írni neki, hogy "jót fog tenni a torna az alakjának!". Persze bizti nem rosszindulatból írták, de kéne legyen annyi eszük hogy egy beteg evészavarosnak NEM írnak ilyet! És ezen totál kiakadtam! Mégha oké kövérnek is nézek ki, de logikusan NEM VAGYOK az, és mégha úgy is látszok, mégis alultáplált vagyok, és nem kéne biztatni hogy legyek csak még BETEGEBB! NA MINDEGY!

Szar kedvem van ma...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése