2014. április 1., kedd



Rettentően hiányzik Remény... és tudom, hogy neki is fontos vagyok, de valamiért nem mer nekem írni.... de az is lehet, hogy fél tőlem... vagy fél másoktól....kicsit tényleg "ijesztő" lehetek, a nyíltságommal, és most elnézést kérek, hogy ennyire "hatást gyakorolok" azzal is hogy kicsit megváltoztattam a blogom kinézetét... úgyértem, most nagyon kiemeltem a mondanivalóimat, de feltett célom, hogy az embereket tanítsam, hogy megosszam velük amiket érzek és gondolok. Én szeretem Reményt. Mert ő csodálatos ember, gyönyörű fiú, és kedves, csak távol van. Neki is van egy útja.... nem egyszerű út ez. Remélem egyszer majd az emberek megértik, megértenek minket. Nehéz úgy tanítani, ha túl feltűnő vagy, de ha meg eltűnsz a tömegben úgy sem egyszerű. Egyenlőre tanakodom magamban, hogyan is adjam tovább azokat a dolgokat amikben hiszek.... majd az idő talán megoldást ad erre is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése