2013. november 4., hétfő

Jól haladok


Remekül haladok. Tegnap és tegnapelőtt nagyon minimálisat ettem, és ami a legjobb az egészben, hogy nem is voltam kínzóan éhes, hanem tökjól bírtam. Most éjjel van, és én nem tudok aludni, ezért csináltam magamnak egy kis kávét, most szerintem ébren leszek és böngészgetem a pro ana fórumokat, meg megnézek néhány thinspo képet. Holnap lesz elintéznivalóm a városban, be kell fizetnem valamit az OTP-ben, úgyhogy lesz kb 1 óra bicajozás. Nagyon el vagyok szokva a mozgástól sajna, valahogy vissza kell rázódnom bele. Úgyhogy majd szeretnék tornázni is este. Csak mindig azt hiszem, hogy semmi hatása, valahogy nem érzem azt, hogy hatásos, de attól még lehet, hogy az, csak én ezt nem érzem. 

Valahogy el kell hitetnem magammal, hogy nem hiába mozgok, mert van értelme. Ez a legnehezebb. 

Szeretnék végre én is gyönyörű vékony lenni, olyan mint egy Anorexiás, persze ahhoz nekem is Anorexiássá kell válnom. Én még azt sem bánnám, csak legyek gyönyörű vékony! Azt hiszem kávéval és meleg teával ki tudom húzni jó sokáig, úgyhogy ezeket mindenképpen bevetem ;-) 

Mindenkinek sok sikert! Most nagyon boldog vagyok, hogy fogytam! <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése