2013. november 9., szombat

Akkor sem lennék boldog, ha mindenem meglenne

Az örömet kergetem, és ezt minden létező módon próbálom elérni. A "vicc" csak az, hogy eddig még.. inkább csak távolabb kerültem ezzel bármiféle örömtől, minthogy akárcsak egy picit is megéreztem volna. Olyan mintha a semmiért küzdenék folyamatosan. Valamiért, ami soha nem lehet az enyém. Állandó fájdalmat érzek, főleg lelkit, szenvedek, és ezt nem tudom csillapítani sehogy sem. Ha írnak nekem neten, akkor csak még rosszabb minden. Mert nem jó, nem tudok így élni, azzal ami van. Úgyértem, hogy sehogysem vagyok jól, bármit is csinálok, vagy bármit is csinál bárki más. Semmi nem tesz boldoggá, de még örömet sem tudok érezni. Azt hiszem ha mindent megkapnék a világon, akkor is boldogtalan lennék. Akkor is, ha Remény Szeretne. Azért az nagyon sokat tudna szerintem lendíteni rajtam, de akkor is csak a szenvedést tudnám legbelül érezni. Úgy érzem a szenvedés lényem része, és nem tudom kiirtani, kiölni magamból ezt az érzést :-( Van olyan, hogy tök jó dolog történik, van okom örülni, és logikusan felfogom hogy valami jó, pl egy történés, vagy valaki személye vagy bármi hasonló, de nem tudom átérezni az örömet. Sőt, ha őszinte akarok lenni, akkor csak fájdalmat érzek. Nagyon ritkán olyan van esetleg, hogy elégedett, viszonylag nyugodt vagyok. Ez a maximum amire képes vagyok. Többre nem. Nem akarok így létezni, nekem szükségem van örömre, "kielégülésre" lelki értelemben. De kb úgy érzem magam, mint akit folyamatosan kínoznak. Mintha egy kínpadon feküdnék, és mindenféle válogatott kínzásokat hajtanának végre rajtam. Amik betegségek vannak, kb minden igaz rám. Szerintem az összes diagnózis illene rám, már ha megállapítanák :) :( Szóval bőven kijutott mindenből, mégha ténylegesen nincs is semmi probléma, és mindenem megvan, mégis nagyon kínlódok, mert egészségem az nincs. Azt hiszem nagyon beteg vagyok, lelki beteg. De hogy mik a pontos bajaim azt nem tudom, de kb minden. :) Kínomban "mosolygok" itt a blogomban folyamatosan, meg mert jól mutat a mosolygós szmájli ide. 

Amúgy meg a pokolba kívánom már az egész életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése