2013. október 8., kedd

Nincsenek jó napjaim

Fáj, hogy Remény válaszra sem méltat... Nagyon fáj.... igen, le kell fogynom, nagyon nagyon soványra. 4 napig semmit nem ettem, és le is mentem majdnem 43 kilóra, de ma ettem kb 3 szelet kenyeret vajjal, tejjel, és egyből felugrott 45 fölé... hogy hogy lehetséges ez azt nem tudom. Nagyon szomorú vagyok... nincs értelme semminek. Remény nélkül nincs. Soha nem fog szeretni, mert hájas az arcom, és csúnya, és soha nem leszek olyan mint Ő. Gyűlölöm a szerelmet, nem akarok szerelmes lenni. Inkább felejtenék el mindent, vagy bárcsak meghalnék, csak úgy szépen csendben, elmúlva, kilépve ebből a világból. Nem akarok élni... nem akarok már semmit. Csak nyűgnek érzek mindent, az egész életet. Remény nem szeret, és én ezt nem tudom feldolgozni, hanem folyamatosan ettől szenvedek. :-( Le is fekszem aludni, mert nagyon kivagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése