2013. október 1., kedd

Para

Na jó, aki most valami érdekfeszítő különleges posztra számít (számított) azt sajnos le kell lomboznom, mivel most nagyon nem tudom miről is írhatnék, talán csak arról, hogy kicsit "idegesít", hogy vannak nálam jobbak, illetve még kedvelem is az illetőket, és tényleg nem vagyok irigy, inkább csak szeretném én is megütni a szintet. Na de, ami nem megy azt ne erőltessük ugye... hát most így, ennyi, majd lesz ez jobb REMÉLEM, csak kicsit össze kell kapnom magam, na meg elhagyni a mesterkéltséget, esetleg alkalmazni egy kis skizo beütést. Most kicsit izgulok, éppen csörgött a telefon, mamám már dumál is, nem tudom kivel, de mindig rohadt idegessé válok amikor telefonál valaki, mert ki tudja milyen rossz hír jöhet. Én amúgy mindentől parázok, mindig azt hiszem, hogy mindenki a nyomomban van, én vagyok a középpont, aztán meg jön az, hogy én vagyok az utolsó vagy egy szürke kis egér..... a kib***tt életbe, már unom ezt az állandó összehasonlítgatást másokkal, mármint hogy én méricskélem magam másokhoz, de néha azt hiszem én vagyok a legjobb, de mégsem lehetek, mert akkor mindenki keresne meg tapadna rám, tehát egyértelmű, hogy csak átlagos vagy szürke vagyok. Vagyis tényleg nem tudom, egyszerűen olyan ingatag a hangulatom, meg hogy éppen mit képzelek, mint a képlékeny műanyag. Ja, és mindig átveszem ami megtetszik, nincs egy állandó stílusom, ami szar, dehát kell a feltűnés, mert én csak így vagyok önmagam. De azért még elvonulnék, meg meg is teszem, mert az is vonzó, mert Marcell tökjól űzi ezt, és ŐT nagyon szeretem, és tökre tetszik minden ami Ő. Na mindegy, most jól elkanyarodtam a témától... mi is volt a téma? :-) Hát, bocsi, ma nem megy nekem ez, úgyhogy VÉGE a text-nek. Vagyis nem is én lennék ha vége lenne..... szóval folytatom, mert imádok írni, de most éppen parázok a telefonhívás miatt, ha befejezte mamám, MUSZÁJ megkérdeznem ki volt és mi volt a téma. Nem azért mert annyira kiváncsi vagyok, hanem nem akarom hogy rólam valami rossz hír legyen, vagy esetleg ki tudja lehet valaki meghalt, vagy anyagi gond, vagy magas számla vagy f**szom tudja még mi...... gyűlölöm hogy feltalálták a telefont, és gyűlölök telefonálni, mert csak plusz idegeskedés. Rohadtul izgulok de tényleg....

(És miért 3 Mbyte-os ez a retro telefonos kép??!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése