2013. október 8., kedd

Független és Magabiztos Nők

Már nem szeretnék fogyni olyan rengeteget, mert amikor 43 kg voltam, rondának láttam az arcomat. Pedig szerintem nem valami szép több kilónál sem, de úgy 45-46 kg szerintem pont ideális. De néha meg olyan kövérnek látom az arcom, vagy ha nem is éppen kövérnek, de nem szépnek. Néha annyira ferdén látom a valóságot, nem tudom megállapítani a dolgokról milyenek valójában.

Tegnap a Centerben láttam egy gyönyörű lányt, magas volt, sötétbarna hajú, 30-on fölül lehetett, és szerintem modell volt. 

Jött szembe velem, és ő is rámnézett, a szemeiben enyhe fáradtságot láttam, és láttam bennük hogy ez a lány is koplal, rengeteget. Szerintem azért nézett egy pár másodpercig ő is a szemembe, mert látta, hogy én is szoktam koplalni, és valahogy ez a közös tényező sugárzott mindkettőnkből. Annyira megfogott az arca, máig emlékszem rá, és szerintem ha ismét szembe jönne, felismerném. 

Nem tudom mitévő legyek, hogy fogyjak e vagy ne. Azt hiszem soha nem leszek Anorexiás. Azt hiszem a 45 kg az a súly ami talán ideális nekem. Nem akarok már piszkafa lenni, de néha meg igen. Persze soha nem leszek az, és most sem vagyok valami sovány másokhoz képest, de szeretnék inkább boldog és kiegyensúlyozott lenni. Persze kövér semmiképp. A 45 kg-ot kéne tartanom, plusz mellette kellene még mozognom. Nem tudom, de a legtöbb bajom az arcommal van, nem tetszik a fotókon. A tükörben szépnek látom de a valóság más. A fotókon nagyon rossz, s nem tudom mi is a valóság... Nem szeretnék ronda lenni, szeretnék tetszeni Reménynek, és nagyon szeretném ha gondolna rám néha és szeretne. Nem tudom hogy lehet ennyire szeretni egy fiút mint ahogy én szeretem Reményt... Persze Ő gyönyörű, és csak szeretni lehet, szóval nem is meglepő ez. Gondolom mindenki aki találkozik vele, beleszeret. Hát mindegy, sosem lesz az enyém, erre már rájöttem. 

Amúgy most az van bennem, hogy nekem picit tetszenek lányok, illetve nagyon nagyon kevés lány az aki bejön, főleg a vékonyabbak, és magasak, és idősebbek nálam. A fiatalabb lányok nem vonzanak hál' istennek, és rossz is lenne ha mondjuk tinilányok tetszenének. Bár én aszexuális vagyok, de jó lenne beszélgetni azzal a lánnyal akivel találkozott a tekintetem a Centerben. Olyan kedvesnek tűnt, és nagyon tetszett, hogy idősebb volt nálam. De azért nem lennék meleg soha, és nem kellene Reményen kívül senki. Vannak csodálatos, erős nők, akik olyan kiegyensúlyozottak, és azok le tudnak nyűgözni. De inkább csak olyan értelemben, hogy felnézek rájuk, és példaképnek tekintem őket. Tudom őket szeretni, de szerelemmel nem valószínű. Szeretnék egyszer én is olyan független, szép és magabiztos lenni... mint akit láttam. A nők ahogy egyre idősebbek, szerintem annál vonzóbbak. Kivéve engem. Látom a sok-sok hibát magamon, főleg az arcommal van bajom állandóan. Huuu, de tényleg nagyon tetszett az a nő a Centerben, az amit sugárzott, hogy nem függ a férfiaktól, és valahogy a tekintetében szimpátiát láttam. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése