2013. október 19., szombat

Egy pillanat volt

Megláttam a képét és beleszerettem azonnal. Egy pillanat műve volt az egész, elég volt csak képen meglátni, és Ő Lett Életem Szerelme, vagyis Ő volt mindig is, csak nem tudtam róla hogy létezik az, akiről mindig álmodtam, bár soha nem láttam az arcát álmomban, de éreztem hogy Ő AZ, s amikor megláttam, tudtam hogy Ő Az Igazi, nem volt kétség, elég volt egyetlen pillanat és egy kép, és amikor még több képet láttam róla, csak bebizonyosodott, hogy mindenkinél jobban szeretem és őt kerestem mindenkiben... A szemeibe szerettem bele, de az egész arcába, és egész lényébe, minden tetszik rajta, nincs semmi ami ne tetszene, és ha mondjuk hirtelen megváltozna az egész kinézete, és lénye, AKKOR IS ŐT Szeretném, mert végzetesen beleszerettem. 

Ő REMÉNY. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése