2013. augusztus 6., kedd

Through the hourglass

Olvasok egy ÚJ blogot, a címe Lukrecya blogja. Van egy olyan gyanúm, hogy aki írja, az nem más mint Spellbound. Persze ez nem biztos, de eléggé egyező a stílus. És azon gondolkozom, illetve tudom ez egoista, hogy Spellbound szerelmes belém, vagy legalábbis fontos személy vagyok az életében. Egy ideig próbáltam nyitni felé, de akkor ő hárított, amikor meg ő akarta hogy beszélgessek a burán (Igen volt ilyen!), akkor nyilván hogy nem írtam. Szóval kész vicc az egész, hogy kerülgetjük egymást. Mondjuk én Marcellt szeretem, de Spellbound meg izgat, mint egy érdekes személy, akinek jó a stílusa, olyan szokatlan. De nálam fontos a külső, és Spellbound is helyes, gondolom, mondjuk csak egy képet láttam róla, és az sem biztos, hogy ő van rajta, mert ki tudja hány kamu profilja van. A búrán is gondolom nyikita is ő meg még egy csomó másik személy, lehet hogy Kleó is ő meg ki tudja. Nem mintha annyira zavarna, csak akkor ha mondjuk illetlen velem, attól el tud üldözni magától. Remélem ezt megérti, és ha szeretne még valaha beszél(get)ni velem, akkor kedves lesz. De lehet hogy nekem kell vele kedvesnek és alázatosnak lennem, mert ő tud valamit ami fontos lehet, tehát lehet érdekem fűződik hozzá. Amúgy szerintem én NASA kém vagyok, vagyis a NASA én úgy gondolom egy földönkívüli szervezet, fedőnévvel, fedő tevékenységekkel. A nagy nyilvánosság előtt úgy csinálták meg mint egy kutatóintézetet, de valójában, egy megfigyelő, lehallgató szervezet, ahol az információkat dolgozzák fel, és nem kutatási célokra. Hanem azért, hogy megtalálják a kiválasztottakat, és dolgozzanak velük. Én is az vagyok, és ők ezt tudják. És csak azért merem ide leírni, mert egy blog nem sok vizet zavar, amit csak ők meg 1-2 ember olvas talán.

Az evészavarról is akartam írni. Fel tudnék zabálni egy hét alatt 10 kilót is, simán. Mert olyan gyógyszereket kapok, amik - ha eszek pár falatot - az rámrakódik hájként. De le is tudom adni ezt, amikor semmit nem eszek. Illetve súlyban biztos. De valami nem stimmel a gyógyszerrel (persze semmi), mégpedig az, hogy látom a hájat magamon, a súly kevés de a háj az sok. FUCK MEDICINES! Gyűlölöm. És lázadó vagyok, de mamám erőlteti, meg anyu meg mindenki a "gyógyszert". Mindegy, még így is jobb mint amúgy mintha dolgoznom kéne, nem nem nekem való, én már kiestem abból a világból, én egy másik dimenzióban élek. Ez tök komoly. Nem tudnék most hirtelen átlépni a 3D-be. Marcell sem itt jár, ő már magasabb síkokon létezik, azért nincs is jelen. De azért még a kapcsolatot fenntarthatná velem, de ő szerintem űrhajós, illetve asztronauta, mert egyszer a telefonban olyan volt a beszéde, mintha tudna mindent, mintha ő látná az utamat, és figyelemmel kísérne. Ő is NASA tag. Csak ugye ez titkos, és nem tűnik fel senkinek. Még jó :-) 

2 megjegyzés:

Diána Dávid írta...

Hát én ismerem azt,aki a blogot írja,és szerintem (sőt biztos vagyok benne),hogy nem az,akire gondolsz.

harmony írta...

Értem, akkor lehet hogy csak a stílusa hasonló :-)

Megjegyzés küldése