2013. augusztus 9., péntek

Ragyogó Dizőz

Nagyon tetszik lukrecya blogja. Kicsit olyan mintha valami tök érdekes és izgi mesét olvasna az ember, lehet azért, mert a pszichiáterét Málnának nevezi, és az valami fantázianévhez hasonló. Pl én elnevezhetném az enyémet Almának vagy mittudomén, mondjuk pl Remet el is neveztem tudat alatt többféle néven, pl Breko-nak, meg Márvány Drakón-nak. Mert A vezetékneve D a keresztneve pedig M-el kezdődik. Én voltam már Misty, Dumbo és Rhatt, mindnek jelentése van, és a kezdőbetűk miatt jöttek ezek a nevek. Kéne írnom fantázia-sztorikat, azok biztos érdekesebbek lennének mint az életem, bár talán vannak akiket az érdekel velem mi van, miket gondolok. Pl most azt gondoltam az ágyban - mindig az ágyban fekve jönnek az igazi érzések - hogy mennyire gyönyörű Remény szeme, olyan ragyogó és kifejező, olyan mély a tekintete, el lehet benne veszni, és aztán megtalálni önmagad, és elmerűlni benne, olyan mint a tenger vagy óceán, nyugodt és békés, de ugyanakkor végtelen mélységekbe jut az ember általa. Mintha elmennél egy gyönyörű helyre ami mindig is az álmod volt, és szárnyalhatnál a boldogságtól mikor elmerülsz a tekintetében! Áááá az a helyzet hogy kevések a szavak hogy kifejezzem amit érzek, de annyira gyönyörű Remény, olyan tiszta és ártatlan, olyan ragyogó és.... olyan mintha világítana, sugározna az arca a belső fénytől, a lelkétől, a sok sok szenvedéstől amiket átélt, amik csak még gyönyörűségesebbé és sebezhetőbbé tették. Szeretnék én lenni az, aki mellette van, és én lenni az a kivételezett személy, akit beenged a lelkébe és a szívébe, és a közelébe, aki így távolról is szeretetet sugározna belé, és gyógyítaná a sok szörnyű traumáját, enyhítené a fájdalmát, és megölelné csendben, szelíden, mint egy dizőzt, aki megszeppenten áll az erdő közepén, mert egy vadállattal nézne farkasszemet, ami maga az élet, de jönne egy jó tündér, egy ragyogó angyal mellé aki én lennék, és ő is egy angyal lenne - és az is, és a két angyal együtt sokkal erősebb lenne, mert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése