2013. július 13., szombat

Pozitív látásmód :-)

Úgy érzem, ma elfogott a pozitív életszemlélet, annak ellenére, hogy a világ teli van ellentmondásokkal, erőszakkal, gyűlölettel. Úgy érzem jó ember akarok lenni, nem akarok ártani senkinek, sőt ha lehetséges inkább minden embernek segíteni szeretnék. 

Sajnos tudom, hogy lesznek még mélypontok, nem is kevés, sokszor hajlok a pesszimizmus felé, de most... úgy érzem elég volt a sok negatívumból, és itt az ideje "felnőni", hiszen testben már felnőtt vagyok, itt az ideje hogy lélekben is felelősségteljessé váljak. Félek, túl sokat ártottam azzal, hogy sokszor leírtam itt hogy Bulímiás vagyok, és írtam ezekről a dolgokról. Szeretném jóvá tenni valahogy. Szeretnék segíteni, szeretnék mindent jóvá tenni. Tudom, hogy a Forrás felé tartok, affelé amely minden élet forrása, és egyszer talán teljesen megtisztulhatok, Jó lehetek. De addig még hosszú az út, sok buktatóval és akadállyal. Azért vannak ezek, hogy időről időre rájöjjünk a hibáinkra, és megjavuljunk. Ha képes vagy tanulni, akkor nem vagy elveszett  ember! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése