2013. július 5., péntek

Nem leszek "aktív" soha többé

Nem igazán vagyok jól.. sőt k**va szarul vagyok. Nem akartam feltűnni, én el akartam bújni, de elszaladt velem a ló, s mindenfélét sorozatban kiposztoltam Facebookra. Főleg a cicámról... ez még nekem is unszimpatikus, de olyan volt az egész, mintha elszabadult volna a pokol bennem. Mit tegyek? Szarul vagyok, híztam 1 kilót, gyűlölöm magam így, gyűlölöm a viselkedésem. Nem! Ennek vége. Eltűnök örökre.... Marcellt sem fogom keresni, hanem szépen elfelejtem, már amennyire el bírom. És nem leszek létező személy, nem ölöm meg magam, de nem leszek jelen, csak egy "jelenlét" leszek a világban, egy csendes lény, mint Marcell. Azt akarom hogy k**ára szenvedjenek nélkülem, és azt is hogy én is k***vára szenvedjek... nem tudom miért akarom de akarom. De egy életre elég volt az "aktív szerepből". Én passzív vagyok belül. És kívül is az leszek...

Nincs se kép, se hang...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése