2013. július 25., csütörtök

Minden nap egy "Hope" feliratos poszt :-)

A mai napom "csak" eltelt, tényleg nem csináltam semmi kivételeset. Még mindig várom haza a bicajom, ma nem jött tesóm, úgyhogy nagyon remélem hogy holnap hozza :D Ma "sajnos" hánytam, 2x, mert rengeteget zabáltam, pedig úgy indultam neki a napnak, hogy ma fast, de aztán ott kínálta magát a hűtőben a dinnye, meg a krumplipaprikás, s mindkettőbe beleettem... aztán még ehhez jött két margarinos kenyér zöld paprikával. És hát nagyon feszült a hasam, nagyon szarul éreztem magam a sok kajától, és kapóra jött, hogy mamámnak csukva az ajtaja, és hangosan tv-zik, így szépen, csendben, hangtalanul mindent kiadtam. Most jó érzés, megkönnyebültem. :-) Tudom, hogy káros, meg nem kéne ezt folytatnom, de nem tudok leállni vele. :-(
 
Ma beposztoltam egy képet FB-re, a "Hope" szócska volt kirakva százszorszépekből egy padra, olyan szép, és arra gondoltam, hogy Remény is egy "százszorszép boy", nekem legalábbis a világ leggyönyörűbb és leghelyesebb fiúja :-) S úgy döntöttem, hogy minden nap be fogok posztolni egy képet, amin van Hope vagy Remény felirat. Mindig másmilyet fogok, majd keresgélek neten, jó sokat összegyűjök majd, meg persze én is "gyártok" majd ilyen képet :-) Hátha feltűnik Reménynek és értékeli legalább egy picit. 
 
Közben Xean (István) írt a kép alá, hogy "dicséretes" és egy nevető fej... azt hiszem ez irónikus, mert régen "együtt voltunk" mármint Xeannel, de persze csak netes "szerelem" volt ez, nem találkoztunk vagy ilyesmi. Bár még mindig tetszik ő is, mert helyes, meg kedvelem, s ha nem lenne Remény, szerintem ő lenne a mindenem, de már Reménybe vagyok szerelmes, és én úgy érzem erről én nem tehetek, a szerelmet az ember nem maga választja meg, az csak jön és magával ragadja az embert.... kicsit bűntudatom van, nem akarok Istvánnak rossz érzéseket, de nem tudom megjátszani, hogy nem Reményt szeretem és nem fogom becsapni Xeant. Bár valószínűleg Xean nem érez semmit már irántam, ahogy én sem érzek már szerelmet iránta, de nagyon kedvelem, ez nem változott, de nem tudom azt mutatni, hogy még mindig őt szeretem amikor már Reményt. Boldogabb lennék, ha Istvánt szeretném, de nem megy... gondolom nagyon sok lánynak bejön Xean, mert tényleg nagyon helyes, de nem érzek szerelmet (már). Szarul vagyok emiatt, hogy talán fájdalmat okozok neki. Még akkor is szar érzés lehet ez neki, ha már ő sem érez semmit irántam, csak nem értem miért lájkol mindent amit beposztolok. Most vagy az van, hogy még nem vagyok közömbös, vagy csak így akar idegesíteni (?). Vagy csak szimplán szeret lájkolni, vagy tetszenek neki amiket posztolok, bár azt nem gondolnám, hogy olyan nagyon különleges posztjaim lennének.... szeretném viszonozni, lájkolnám a cuccait, de nem fogom Remény miatt. Nem adok alapot Remnek, hogy szarul essen neki, mert én ŐT szeretem (Reményt) és én érte bármire képes lennék. Csak mondjuk nem tudom hogyan is viselkedjem, hogy tűnjek e el teljesen vagy azért vegyek még részt a netes életben. Mindenesetre óvatos vagyok kit és milyen képeket lájkolok, nehogy Reményt megbántsam, megsebezzem. Nekem ez fontos. :-) Bár így is sokszor még reagálni sem reagálok egy egy sima kommentre sem, nehogy "féltékeny" legyen Rem, mert azt akarom hogy bízzon bennem, és tökéletes biztonságban érezze a "kapcsolatunkat". Vagyis amit én kettőnk közé képzelek :-D
 
Na ez most egy jó cél hogy mindennap egy Reményes képet beposztolok. Xeannak nagyon szarul fog esni, amit őszintén nagyon sajnálok, mert szeretem őt emberileg, meg tényleg vonzó meg minden, meg bírom, meg különleges, de nekem most Remény az első. És én Reményért élek. Anno lángoltam Xeanért, nagyon szerettem, de az idők változnak, én is, meg minden.... Szeretném ha Xean találna magának egy szerető társat, barátnőt, mert igazán megérdemli. De nem én leszek az. Meg most arra gondoltam, hogy egyszer Réka (levelezőtársam) érdeklődött felőle (Xeanről), hogy esetleg neki nem tetszik ő? :-) Mert azt pl nem bánnám, ha belészeretne és ő is (Xean) belé, és akkor az tökjó lenne, de persze tudom neki (Rékának) most B a mindene, de azért ha valamikor megtetszene esetleg Xean neki vagy valami, vagy ha tetszik neki már most is, akkor felőlem "szabad a pálya" ;-) Nyugodtan hódítsa meg, márha lesz olyan hogy erre vágyna..... de most B van neki, és tudom ő a MINDENE. Remélem hamarosan találkozik vele, meg Keresztessel holnap ugye, kiváncsi vagyok hogy alakulnak a dolgok, milyen lesz az első "rendes" terápiája Rékának ;-) Mert egy alkalom már volt vagy kettő? Asszem ezt írta Réka... Amin összeírta az infókat róla Keresztes, plusz ő is írt egy kis jegyzetet neki a dolgairól :-) Hát drukkolok a holnapi nap miatt, majd remélem mesél nekem is hogy hogy ment, mik voltak, miket kérdezett Keresztes. :-)
 
Nagyon jólesett, hogy Réka meg János azt írta FB-én szebb vagyok annál a lánynál akiről azt írtam nagyon szép... (Dakota Rose) de sajnos nem vagyok szebb nála, vagyis szerintem én egy átlagos lány (vagyis már inkább nő) vagyok, de lánynak érzem magam.... az a lány gyönyörű, főleg a szemei. Meg még aki tetszik nők közül, az Kate Middleton, William Herceg felesége akiknek most született meg a babájuk a trónörökös :-) Na én olyan szeretnék lenni mint Kate Middleton. Szerintem ő gyönyörű, és rajongok érte. Lájkoltam is az oldalát. Ő természetes szépség, nem az a megcsinált, felfújt, mű nő, hanem rendes természetes, bájos, szerény, és nagyon kedves, és gyönyörű. Tökéletes. William Herceg sem rossz, ha nem lenne Remény, talán nagyon tetszene ő is, így is, de hát persze álmodik a nyomor :-D Mármint én.... De még Remény is túl jó hozzám, mármint sokkal jobb,  helyesebb, tökéletesebb bárkinél, nálam meg pláne. Mindegy, meg fogom hódítani, ez eltökélt szándékom! ;-)
 
Szép éjszakát, megnyugtató pihenést, MINDENKINEK!!! PUSZI!!! <3
:-***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése