2013. május 24., péntek

~ Nem megy...

Extra szarul vagyok, anyukám férje (Imre) lerokkant, és most hívott anyu, hogy el kéne mennem hozzájuk hogy segítsek, de én most képtelen vagyok segíteni, mondtam is hogy kivagyok, és nem bírok elmenni, és most emiatt is bűntudatom van, hogy nem segíthetek, hogy erősebbnek kéne lennem és segítenem, bárhogy is vagyok. A másik dolog meg az, hogy még mindig nagyon szerelmes vagyok Remény-be, de nem merem felvenni a telefont, mert félek, félek hogy nem felelek meg, egyszerűen leblokkolok ha beszélni kell, nekem ez a betegségem lényege, hogy félek kommunikálni telefonon, meg találkozni másokkal... nem tudom mit tegyek, nem akarom őt elveszíteni, de nem tudok vele beszélni, annyira félek... bármit is teszek, bármit beszélek be magamnak, nem megy.... nem megy... tényleg nem megy... annyira szörnyű ez.... és tudom, el fogom őt veszíteni, de képtelen vagyok telefonálni.... :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése