2013. április 2., kedd

~ "Véletlen" vagy "Megtervezett"

Érdekes dolgot fedeztem fel... illetve ha azt vesszük ez az "érdekesség" mindenben jelen van, mindig, csak "látni" kell ;-) Szóval az egész onnan indult, hogy tegnap kicseréltem a profilképemet egy szíves macira, amire a szív közepébe beleírtam Photoshopban, hogy "Milujem T'a", így üzenve Remnek :-)) (Azt hiszem mostmár ez a profilkép marad tartósan.) Ezekután beposztoltam Facebookra 2 fotót, és odaírtam feléjük hogy "Photography: Jason Bell". Ez tulajdonképpen nem volt "megtervezett", ha úgy vesszük, de akár lehetett volna az is. Sőt! Úgy még sokkal jobb, és vegyük akkor úgy, hogy megtervezett volt ;-) Na de, az érdekes dolog az az, hogy ma hívott R, és ebből elkezdtem gondolkozni, hogy lehet hogy ő érti a "titkos nyelvet" ;-) A Titkos nyelv pedig, ezúttal azt közölte vele, hogy "Hívj!". Mivel a "Bell" az csengőt, csengést jelent. Szóval tudat alatt "üzentem neki" :-D Ez király! Egyébként néha azt veszem észre, hogy valahogy úgy rendeződnek az írásaim, a posztjaim, hogy legyen egy úgymond titkos jelentésük is. Jó, nem mindig, de elég gyakran. Persze van amikor tudatosan törekszem is erre. Szóval ez így most jó. Csak az a baj, hogy nem merek telefonálni. Még mindig ez az átkozott megfeleléskényszerem gátol benne..... vagyis, csak akkor merek telefonon beszélni, meg bekapcsolni a mobilt, ha úgy érzem, nem fogom nagyon elrontani, vagyishogy tudom, viszonylag okén fog menni a telefonálás, és van is jó témám. Most nem bírtam vállalni a telefonálást, pedig nagyon hiányzik R hangja. Megtehetném, hogy leszarom azt, hogy van e témám, hogy tudok e miről mesélni. De nem tudom mégsem ezt tenni. Picit félek is, hogy Rem mit akart mondani, lehet csak beszélgetni szeretne, de az is lehet, hogy azt mondaná, "álljak le".... ettől félek. Egyébként azt hiszem, egy időre csendben leszek. Lehet hogy néha posztolok valamit majd Facebookon, meg írom még ezt a naplót is, de megpróbálok szolid és visszafogott maradni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése