2013. április 2., kedd

~ Nem csak távolról

Azt gondolhatja Rem, hogy én "csak" távolról szeretem őt, úgy hogy elérhetetlen és megközelíthetetlen... de egyértelműen nem! Nagyon vágyom rá, hogy vele lehessek, de a félelmeim bezárnak. Félek attól, hogy nem felelek meg, félek hogy csalódik bennem. Félek, hogy elveszítem... azt nem bírnám ki! Így sem az "enyém", de kicsit úgy érezhetem, talán kedvel valamennyire.... ezt nem veszíthetem el, abba belehalnék!! Úgyértem, ha még ennyire sem szeretne, azt nem bírnám ki... szükségem van a szeretetére és ő magára! Én bevallom, halálosan szerelmes vagyok belé. Ez nagyon nagyon ritka a mai világban, a párok nagyrésze nem szereti igazán a párját, vagy nem első látásra esik bele.... én mikor először megpillantottam Remet képen, tudtam, ő az Igazi. Még akkor is Ő, ha ő nem érez irántam... nagyon fáj(na) ez, ezért muszáj "védenem magam"... úgyértve, hogy nem kockáztathatom meg azt, hogy elveszítem teljesen... nem csalódhat bennem. És dolgozom magamon, hogy szép és tökéletes legyek. Néha elbukok, néha elgyengülök, de Reményért képes vagyok lefogyni anorexiás súlyúra, csakhát időbe telik. Talán nem fontos neki, hogy lefogyjak, akkor ha nem érez semmit... de tudjátok, nekem Ő az igazi, és szükségem van rá! Mindenkinél jobban szeretem és sokmindent feláldoznék érte, azt hiszem mindent. Vagyis ez Biztos! Nincs olyan dolog, amit ne tennék meg érte, talán csak a találkozást kivéve, mivel félek, hogy nem vagyok elég jó. Egyszerűen nem veszíthetem el! Ő annyira Gyönyörű!!!! Annyira Helyes!!! Annyira fantasztikusan Tökéletes. :-))) Annyira nagyon szeretem Őt! Ő a MINDEN. És szeretnék egyszer közel kerülni hozzá igazán, megélni a szerelmet vele, de félek erre nincsen esély sem. Erre nem tudok gondolni, mert nagyon szomorú leszek ettől a gondolattól. Nekem Ő MINDENKÉPPEN KELL! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése