2013. április 18., csütörtök

~ Örök Tűz

Nem. Nem tudnék csalódni Reményben. Annyira szeretem, hogy mindent / bármit elfogadnék tőle. Akármit csinál, akárhogyan reagál. Én halálosan szeretem ŐT! Ez nem túlzás, de így leírva, nem igazán lehet ezt érzékeltetni, de talán ha leírom, hogy már vagy 4 éve töretlenül teljes intenzitással szeretem, hátha ez valamit mond neki. Mindig őt figyelem a neten, hátha jön valami kis infó, vagy jelzés tőle... én próbálok jelezni neki, néha talán túl direktben és "erősen", de nagyon hiányzik a visszajelzés, hogy tudjam, jelentek e neki valamit? Ő annyira csendes és elzárkózó... annyira magában van, és nem sokmindent mutat kifelé. De nekem még ez is nagyon tetszik. Néha nagyon fájdalmas ez, hogy nincs semmi visszajelzés. De ez nem is lenne gond, vagy baj, ha tudnám, hogy szeret. Akkor életem végéig is kibírnám nélküle, nekem "csak" a tudat kell hogy szeret. Semmi más. Mert nem vagyok szexuális beállítottságú egyén, főleg mióta az étkezésem is leredukálódott minimálisra. Azért nem mondom, hogy sehogyan sem tudnám elképzelni a dolgot, de csak tökéletesen. És ez nem lenne probléma, mert Rem tökéletes, hanem inkább az, hogy a világ és én nem vagyok az. Nálam csak egy egymásra nézés férne még bele a dologba itt ezen a bolygón - talán. Az érintés már nem. Pedig őrültem vonzódom Remhez, de az érintést valahogy nem tudom elképzelni a valóságban. Vajon ez miért van? És vajon fog e ez változni, vagy örökre így marad? Nem számít, csak az, hogy Rem szeressen. Semmi sem számít ezen kívül. És senki. Nekem ő az Ikerlángom, Lelki Társam, Szerelmem, Egyetlenem - A Minden! Mialatt talán én egy jelentéktelen szürke valaki vagyok, vagy senki neki. Fáj igen, nagyon, mert nekem szükségem van a szerelmére, mindennél jobban! Szomjazok rá, mint kiszáradt virág a vízre..... nekem Ő az életet adó víz, és az Ő szerelme! Drága Remény, mindennél és mindenkinél jobban szeretlek! Akkor is ha teljesen megváltozna az arcod, ha nem is úgy néznél ki ilyen helyesen mint a képeken, akkor is Téged szeretnélek. Mert belédestem de nagyon, és már nem (csak) a külsőségek miatt szeretlek, hanem azért aki vagy! Az sem érdekelne, ha 100 éves lennél, és ráncos és ronda (de soha nem leszel olyan, mert tökéletes vagy!), akkor is halálosan szeretnélek! Bárcsak éreznéd, mit jelentesz nekem.... állandóan Rád gondolok! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése