2013. április 17., szerda

Az emberek nem olyanok mint hittem..

Mint a cím is mutatja, csalódtam bennük. Egyik vagy nagyon igénytelen, vagy túl kritikus (mint én), vagy ki akar tűnni valami extra dologgal. De ismerek valakit aki nagyon okos, és használja is az eszét. Marcell. Félek, hogyha hibázik akkor csalódok, pedig nem akarok. Gyűlölöm, hogy emberi természetem van. Mindent tagadok.. gyűlölöm az emberi ösztönöket és szükségleteket. És amúgy azt is hogy Spellbound valami célból felbukkant, és nem lehetett rájönni hogy mi is a cél. Aztán lelépett. És lehet az is, hogy ő valami kém féleség.. de mindegy is. Az egész bura.hu egy csapda betegeknek. Akik a vizsgálóbizottságnál vannak, tuti olvassák.. és azt mondják magukban: ezek nem is betegek! csakhogy de.. főleg aki nem ír. Az szavak nélkül kiált.

Marcellkát védeni kell. Ő egy kincs! Nagyon Drága!! Mármint komolyan. Gyönyörű. És Spellbound is. Mert tudja miket gondolok, s nekem ez gyönyörűséges. Ő amúgy a jövőből jött. Titkok tudója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése