2013. április 19., péntek

~ Nincs semmi jó benne?

Furcsát álmodtam... kocsival mentünk valahová, én, Anya, Imre és Imre fia. És szóba került Hogy kis Imi most hol is él, és akkor én megkérdeztem hogy kis Imi együtt alszik e Jenny-vel (a barátnőjével)... mondta külön ágyban alszanak, mire mondom: "Hát megértem, nincsen semmi jó a 'dologban'". De valahol éreztem, hogy ez ferdít, és nem igaz... és utána megálltunk valahol a kocsival és akkor felkapott imre (anyu férje), megragadta a "grabancomat", és odébb tuszkolt... és akkor nem tudom miért de elkezdtem fuldokolni. Aztán valahogy levegőt kaptam, mikor elengedett. 



Fura, mert mikor kiejtettem a számon, hogy "nincsen semmi jó a dologban", mintha felizgultam volna. Ha fiú lennék mondanám, hogy merevedéssel ébredtem, de mivel ez fizikai képtelenség, így nem mondhatom :-D És nagyon kívántam Remet ma reggel ébredéskor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése