2013. április 19., péntek

~ Szerelmi kötés

A napokban megakadt a szemem egy cikken, amiben arról volt szó, hogy a legtöbb jósnő / varázslónő már 5 ezerért vállal szerelmi kötést. És elgondolkoztam, hogy ez mekkora hülyeség... úgyértem, mi értelme van annak, hogyha valaki "nem önmagától" szeret valakit, hanem ilyen hókuszpókusz eredményeként? Hát nem tudom, meg azt sem, mennyire igaz.... azért az eszembe ötlött az, milyen szuper lenne ha Rem szeretne, na de akkor sem folyamodnék ilyesmihez... olyan olcsó dolog ez... úgyértem, a szerelem nem ilyen, hogy valaki valakit hozzáköt valakihez. Az sokkal mélyebb, komolyabb dolog.... huuuu, amúgy milyen klassz lenne, ha én szerelmi kötés eredményeképpen szerettem volna Rembe... mert akkor most hálás lennék annak aki ezt megtette velem, mert Rem egyszerűen fantasztikus... bár jobban belegondolva, mégsem olyan szuper, hogy szeretem, mert csak kínlódok a reménytelen szerelemtől.... de azért lenne pl király ha valaki szerelmi kötéssel kötött volna hozzá mert akkor nyilván az a valaki (jelen esetben Rem lenne) azt akarná hogy szeressem, mivel jó esetben ő is szeretne.... akkor meg tudnék Cupido-nak bocsájtani :-P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése