2013. április 2., kedd

~ Milujem T'a

Ki kéne mozdulnom itthonról, többek között elintézni egy befizetést, egy levélfeladást és egy banki ügyet.. de ismét előjött a nyílt tértől való félelmem, pánikom. Igen, ha kilépek az ajtón, elkezdek pánikolni. :-/ Valahol ez tetszik is mélyen belül, hogy én más vagyok, skizofréniás, az átlagtól eltérő... de ugyanakkor szenvedek a tünetektől. Egyébként azért tetszik ez a dolog főleg, mert elképzeltem, hogy Remény is skizo, mert szerintem az, ha létezik skizofrénia, és ő is egyedi és átlagtól eltérő :-) És én tudjátok szeretnék olyan lenni mint ő. És ha mindketten skizók vagyunk, abban van valami varázslatos :-) Nem tudom mi, csak talán hogy van egy közös pont közöttünk, ami összeköt. És ez tetszik. Tetszik az, ha az emberek megkülönböztetett figyelemmel / szeretettel fordulnak felém / felénk. Nekem van egy valaki az életemben, aki nagyon nagyon szeret - és ő mamám. Ez hízelgő és örülök neki. Legalább különlegesnek érezhetem magam :-)) De legjobb lenne ha Reménynek ennyit jelentenék... Az élete értelme akarok lenni! 

Mert nekem Ő az! <3 <3 <3

Ja... nemrégiben rákerestem Remény nevére a Facebookon... kidobott mégegy találatot. De ott szlovákul van írva a neve. Azon filóztam, vajon azt a profilt Remény hozta e létre, vagy valaki aki szintén szerelmes belé? Nem tudom... de mindenesetre tetszik a dolog :-) Oda volt írva a képéhez hogy: "Pepo - Milujem T'a" - ami annyit jelent - kiszótáraztam - hogy: "Pepo, Szeretlek". Lehet valaki más is beleszeretett, ami nem is lenne meglepő.

...egy eséllyel kevesebbem van nála :'-( Mindegy. Én is Milujem T'a Remény ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése